خبرهای داغ:
باز هم گل به خودی تیم رسانه ای دولت؛

جا زدن ترکی استانبولی به جای زبان مادری؟!

با تداوم این گل به خودی ها جا دارد آن مثل معروف را به دولتی ها یادآوری کرد که "مارادونا رو ول کنید، تیم رسانه ای خودتان را بچسبید"!
کد خبر: ۸۷۲۸۲۱۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، می گویند اگر می خواهید کسی یا چیزی را به بدترین شکل ممکن تخریب کنید، حمله نکنید، بلکه از آن بد دفاع کنید! حال این حکایت تیم رسانه ای "تدبیر و امید" در آذربایجان غربی و نحوه دفاع از دولت است.

طی ماه های اخیر ندانم کاری های برخی افراد در تیم مذکور چنان دردسری برای دولت در فضای مجازی ایجاد کرده که شاید سرسخت ترین منتقد دولت نتواند مشابه آن را موجب شود! انتشار عکس استقبال از روحانی در شهری دیگر به جای ارومیه و نسبت دادن سخنانی به سخنگوی دولت که نهایتا از جانب وی تکذیب شد نمونه ای از این اقدامات است!

اما ظاهرا گاف های تیم رسانه ای مذکور پایانی ندارد! این افراد در جدیدترین دستاورد خود "زبان ترکی استانبولی" را با "ترکی آذری" اشتباه گرفته اند و در پاسخ به اعتراض برخی رسانه ها مبنی بر عدم تحقق وعده تدریس زبان مادری، آنان را به تخریب دولت متهم کرده اند!

طی روزهای گذشته پس از این که مشخص شد علی رغم مانور گسترده حامیان دولت حول خبر "تحقق تدریس زبان مادری"، هیچ کدام از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در رشته ترکی آذری دانشجو نمی پذیرد، اکنون واکنش های هیجانی و ذوق زدگی های مسئولین و رسانه های حامی دولت جای خود را به دفاع ناشیانه و دستپاچگی رسانه ای داده است.

پس از رسانه ای شدن عدم پذیرش دانشجو در رشته زبان و ادبیات ترکی و گاف بزرگ دولتی ها، جلساتی برای رفع هر چه سریع تر این مشکل برگزار شده و بنا به وعده مسئولین، احتمالا به زودی طی اصلاحیه ای در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری امکان انتخاب رشته زبان و ادبیات ترکی آذری در دانشگاه تبریز میسر خواهد شد.

اما تیم رسانه ای دولت در آذربایجان غربی نه تنها به این مساله اشاره نکرده بلکه آن گونه که از واکنش های ابتدایی بر می آید حتی متوجه تفاوت بین زبان مادری و زبان ترکی استانبولی نشده است!

این رفتار تیم رسانه ای دولت، همانند دفعات پیشین موجب آبروریزی و اعتبارزدایی از رسانه های آنان و همچنین انبساط خاطر فعالین رسانه ای شده است!

بدون شک اگر تیم رسانه ای تدبیر و امید در سایر شهرستان ها نیز از چنین وضعیتی برخوردار باشد کار بسیار سختی پیش روی دولت خواهد بود.

با تداوم این گل به خودی ها جا دارد آن مثل معروف را به دولتی ها یادآوری کرد که "مارادونا رو ول کنید، تیم رسانه ای خودتان را بچسبید"!

منبع: ندای ارومیه

ارسال نظرات
آخرین اخبار