مدیر اجرایی هیئت رزمندگان چهارمحال وبختیاری:

تلفیق علم و ورزش با معنویت عزت آفرین است

حمیدرضا توسلی، در آئین تجلیل از مدال آوران "کیو کوشین کاراته"شهر اشکفتک، گفت: تلفیق علم و ورزش با معنویت عزت آفرین است.
کد خبر: ۸۷۲۷۵۰۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سالروز ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، مراسم تجلیل از مدال آوران "کیو کوشین کاراته"شهر اشکفتک(غرب شهرکرد) به همت هیأت رزمندگان اسلام این شهر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور روحانی،مسئول و جمعی از اعضاء هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک و ورزشکاران رزمی کار برادر و خواهر در باشگاه قائم این شهر برگزار شد، حمیدرضا توسلی، با تبریک خجسته میلاد باسعادت حضرت امام رضا علیه السلام، کسب مدال قهرمانی را به مسئول، مربیان و مدال آوران جوان باشگاه قائم تبریک گفت.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان به لزوم دشمن شناسی و بصیرت داشتن اشاره کرد و افزود: دشمنان برای جدا کردن نسل جوان از مسیر الهی توطئه های شومی را طراحی کرده است.

وی با اشاره به عرصه های مختلف انقلاب اسلامی و نقش آفرینی جوانان با بصیرت، اظهار کرد: در همه عرصه ها جوانان عزیز با تبعیت از ولایت فقیه به میدان آمدند و برای ایران اسلامی افتخار آفریدند.

توسلی با یادآوری دوران دفاع مقدس افزود: جوانان در سالهای دفاع مقدس حماسه هایی را خلق کردند که در طول تاریخ ماندگار شد و برای نسل جوان به عنوان الگوی موفق مطرح است.

وی به نقش عبادت، ولایتمداری و بصیرت اشاره کرد و ادامه داد: در مراحل مختلف انقلاب، مردم مومن ایران اسلامی با دست خالی؛ ولی با ایمان به ذات اقدس پروردگار عالم، تمسک به قرآن مجید، توسل به اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام ، تبعیت از ولایت و با بصیرت توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان، به اهمیت کسب موفقیت در مراحل زندگی فردی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: نماز اول وقت، حضور در نمازهای جمعه و جماعت، ولایتمداری، شرکت در محافل معنوی، احترام به والدین، انس با قرآن و ادعیه، کسب علم و دانش و دشمن شناسی از شاخصه های موفقیت انسان است.

توسلی در ادامه به اهمیت عرصه ورزش نیز اشاره کرد و افزود: آن جوان عزیزی که با ایمان به خدا در رشته های گوناگون ورزشی برسکوی افتخار قرار می گیرد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز در می آورد و آن قهرمان با بصیرتی که به خاطر جنایات رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی،از رویارویی با بازیکن تیم رژیم غاصب صهیونیستی انصراف میدهد برای این کشور امام زمانی افتخار است.

وی تلفیق علم و ورزش با معنویت را عزت آفرین دانست و ضمن آرزوی سلامت و سعادت برای جوانان ورزشکار و مدال آوران باشگاه قائم اشکفتک، گفت: ورزش و معنویت ضمن اینکه نشاط و تندرستی را بدنبال دارد، ورزشکار را در مسیر جوانمردی و الگو شدن قرار می‌دهد.

تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، دکلمه خوانی در وصف امام رئوف حضرت امام رضا علیه السلام ، خیرمقدم گویی و ارائه گزارش استاد براتعلی محمودی، مسئول باشگاه قائم و تقدیم لوح تقدیر و شاخه گل تهیه شده توسط نوجوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک به مدال آوران از دیگربرنامه های این مراسم بود.

به گزارش بسیج، در این مراسم از 15 برادر دارای مقام اول تا سوم رشته کمیته و 25مدال آور خانم رشته کاتا و کمیته به همراه دو نفر از دست اندرکاران برگزاری مسابقات ورزشی باشگاه قائم اشکفتک(غرب شهرکرد) تجلیل شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار