دوره توانمندسازی سرگروه های شجرۀ طیبه صالحین بسیج در بردسکن برگزار شد

مدیر تربیت و آموزش صالحین سپاه ناحیه بردسکن گفت: دورۀ سه روزۀ توانمندسازی سرگروه های شجرۀ طیبه صالحین با هدف هم افزایی معلومات و ارائۀ راهکارهای تربیتی در بردسکن به صورت کارگاهی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۷۴۳۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
حجت الاسلام حسن محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، از برگزاری دورۀ آموزشی توانمندسازی سرگروههای شجرۀ طیبه صالحین شهرستان با حضور اساتید مجرب استانی در بردسکن خبر داد و اظهار داشت: این دوره مخصوص افرادی است که در سال گذشته هم سرگروه بودند.

وی گفت: این دوره آموزشی سه روزه در تکیه سالکان حسینی برای خواهران و برای برادران در دارالقرآن بردسکن به صورت همزمان برگزار شد که تعداد ۴۰ نفر از خواهران و ۱۶۰ نفر از برادران سرگروههای حلقه های صالحین با هدف افزایش توانمندی و هم افزایی معلومات در این دوره شرکت کردند.

مدیر تربیت و آموزش صالحین، بیان داشت: مباحث به صورت کارگاهی در چهار کلاس همراه با تبادل نظر و اطلاعات سرگروهها بود که راهکارهای تربیتی صالحین هم ارائه شد.

وی ابراز کرد: سواد رسانه ای، فضای مجازی، مخاطب شناسی و مباحث راهکارهای اجرایی تربیتی در حلقات صالحین از عناوین آموزشی حلقه های صالحین سرگروهها بود که به صورت کارگاهی آموزش داده شد.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: انتقال تجربیات سرگروه ها از دیگر اهداف آموزشی این دوره بود و در پایان بعد از برگزاری آزمون، مراسم اختتامیه برگزار شد و برای کلیۀ کسانی که با موفقیت دوره را به اتمام رساندند، گواهینامه صادر می شود.

وی افزود: در جهت ارتقاء کیفی حلقه های صالحین همراه با بصیرت افزایی در طول سال دوره های آموزشی لازم از جمله آموزش یک روزه سرگروه های صالحین را برگزار می کنیم

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها