آیت الله علم الهدی:

فعالیت‌های سپاه در حاشیه شهر قابل تقدیر است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار داشت: فعالیت‌های ارزشمندی که عزیزان ما در سپاه امام رضا(ع) در مشهد مقدس و بویژه در حاشیه آن اجرا می‌کنند قابل تقدیر است.
کد خبر: ۸۷۲۳۱۳۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در آیین افتتاح مرحله چهارم پروژه‌های حاشیه شهر مشهد که صبح امروز در بوستان قائم برگزار شد، بیان داشت: فعالیت‌های ارزشمندی که عزیزان ما در سپاه امام رضا(ع) در این شهر مقدس انجام دادند و بویژه در حاشیه شهر قابل تقدیر است.
 
وی ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد افتتاح چهارمین مرحله از این اقدامات ارزشمند در حاشیه شهر مشهد هستیم.
 
امام جمعه مشهد به فعالیت 400 مسجد در حاشیه شهر مشهد اشاره کرد و افزود: بیش از 100 نفر از علمای حوزه که به وسیله نمایندگی ولی فقیه در سپاه استخدام شدند در مساجد و پایگاه‌های بسیج فعالیت می‌کنند.
 
وی اشاره داشت: الان در بیش از 100 مسجد حاشیه شهر سه وعده نماز جماعت برگزار می‌شود و اقدامات فرهنگی نیز در آن صورت می‌گیرد.
 
علم الهدی اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی حاشیه شهر توسط سه جریان روحانی اداره می‌‌شود که شامل طرح کوثر که به وسیله مرحوم آیت‌الله طبسی تأسیس شد و دومین جریان فعالیت‌های سازنده سازمان تبلیغات است که با همکاری شهرداری تعدادی از علما به فعالیت مشغولند و سومین گروه حوزویانی هستند که برحسب استخدام اخیر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه به فعالیت پرداخته‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پایان ابراز داشت: کل منطقه حاشیه شهر مشهد به 7 پهنه تقسیم شده است که در آن هماهنگی لازم  بین مساجد و مجموعه‌های فرهنگی صورت می‌گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار