خبرهای داغ:
مسئول پایگاه حبیب ابن مظاهر خبر داد؛

طرح بوستان سلامت در پارک شیلات گرمسار آغاز شد

مسئول پایگاه حبیب ابن مظاهر از آغاز طرح بوستان سلامت در پارک شیلات گرمسار با هدف ایجاد فضای فرهنگی و اسلامی در شب های تابستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۲۵۵۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
محمدرسول عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) اظهارداشتمسائل و مشکلات فرهنگی در جامعه امروز به مراتب از مسائل اقتصادی می‌تواند اقتصاد مهمتر می باشد و طرح بوستان سلامت نیز با هدف فرهنگ سازی اسلامی از امشب آغاز به کار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این طرح هرشب در پارک شیلات برگزار می‌شود افزود: سالم سازی فرهنگی در فضا های عمومی ایجاد روحیه نشاط در میان خانواده ها،ارتقای سلامت روحی وکاهش معضلات اجتماعی موجود در پارک ها و بوستان ها از اهداف مهم این طرح هستند..

مسئول پایگاه حبیب ابن مظاهر در خصوص برنامه هایی که در این بوستان اجرا می شود خاطرنشان کرد:

برگزاری نماز جماعت مغرب وعشاء ،اجرای برنامه های شاد ومفرح فرهنگی برای تمامی رده های سنی و خانوادگی به صورت جنگ شبانه ، غرفه های بازی وسرگرمی کودکان ، غرفه های ورزشی ، غرفه های محصولات فرهنگی ، پخش فیلم و مستند ، ایستگاه مشاوره اعم از مشاوره مسائل دینی ، سبک زندگی ،ازدواج وخانواده ،تحصیلی وطب سنتی و همچنین اجرای تئاتر خیابانی و سرود، از جمله برنامه هایی هستند که در این بوستان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری این طرح بسیجیان وروحانیون و طلاب شهرستان و همچنین مردم محله شیلات حضوری مستمر وهماهنگ دارند افزود:برنامه های بوستان سلامت هر شب در شب های تابستان از نماز مغرب وعشاء به مدت سه ساعت برگزار می شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار