خبرهای داغ:

مهلت ارسال اثر به جشنواره شعر رضوی اقوام ایرانی تا ۱۰ مردادماه تمدید شد

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان فارس از تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره شعر رضوی اقوام ایرانی تا ۱۰ مردادماه خبر داد و گفت: بیش از ۶۰۰ اثر از سراسر ایران به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
کد خبر: ۸۷۱۷۴۳۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

بهاره شفیعی  با بیان اینکه مهلت ارسال اثر به جشنواره شعر رضی اقوام ایرانی 5 مردادماه اعلام شده بود، اظهار داشت: مهلت ارسال اثر به جشنواره شعر رضوی اقوام ایرانی تا 10 مردادماه تمدید شد و بیش از 600 اثر از سراسر ایران به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره 19 مردادماه برگزار می‌شود، گفت: جشنواره ملی شعر رضوی اقوام ایرانی 9 گویش اصلی از جمله لری، لکی، مازنی، ترکی، کردی، گویش‌های استان فارس و گویش‌های بخش مرکزی را دربرمی‌گیرد.

شفیعی درباره نحوه ارسال آثار افزود: شاعران باید 3 نسخه از آثار خود را به آدرس fars.Shamstoos.ir ارسال کنند یا به دبیرخانه جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس پست کنند.

معاون فرهنگی اداره ارشاد استان فارس خاطرنشان کرد: فراخوان جشنواره به تمامی مراکز استان‌ها ارسال شده و با تماس با انجمن‌های ادبی استان‌ها مراحل ارسال اثر و چگونگی داوری اطلاع‌رسانی شده است.

وی از برگزاری برنامه بزرگداشت امامزادگان استان فارس در تاریخ 18 مردادماه خبر داد و تصریح کرد: شاعران در این روز در بقاع متبرکه استان فارس به شعرخوانی و مدح این امامزادگان می‌پردازند.

شفیعی بیان کرد: اختتامیه همه جشنواره‌ها 23 مردادماه در خراسان رضوی برگزار می‌شود و آثار برگزیده استان‌ها در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار