خبرهای داغ:
نماینده مردم مشهد و کلات

کارگردان و بازیگردان اصلی این کنگره شهدا هستند که توفیق خدمت گزاری به ما عطا کردند

کد خبر: ۸۷۱۵۷۸۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبلرگزاری سیج: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در دومین کنگره سرداران و شهدای اسفراین گفت: کارگردان و بازیگردان اصلی این کنگره شهدا هستند که توفیق خدمت گزاری به ما عطا کردند.

سردار جواد کریمی قدوسی با شکرگزاری خداوند به پاس درک این انقلاب الهی افزود: ایستادگی و مقاومت و پایداری اساسی ترین فرهنگ ناب هشت سال دفاع مقدس است.

وی راه شهدا را راه فاطمی، مرامشان را مرام علوی، سیره شهدا را سیره حسنی و مقاومت و شجاعتشان را مقاومت و شجاعت حسینی و تبیین و بصیرتشان را تبیین و بصیرت زینبی دانست و خاطر نشان کرد: در انقلاب اسلامی و دوران صد ساله صدر اسلام شباهت هایی وجود دارد که باید بازخوانی شود چرا که امام نماد تفکر ناب اسلام ناب محمدی است.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی تصریح کرد: در دوران بعد از رحلت رسول خدا، نهضت فاطمی با فکر تجدید پذیرانه عده ای با رویکرد اسلام منهای ولایت به مقابله پرداخت.

وی بااشاره به این بهانه که به ولایت علی نباید  فتنه آفرین باشد، علی را کنار گذاشتند، تصریح کرد: در بعد انقلاب اسلامی تفکر اسلام منهای روحانیت و انقلاب منهای روحانیت مطرح شد که مصداق اسلام امریکایی است.

وی تصریح کرد: نتیجه اسلام اموی، عاشورا، ماجرای مسجد کوفه، جگر پاره شدن حسن و اسارت زینبیون است.

وی بصیرت و صبر را دیگر کلید طلایی شهدا دانست و افزود: امروز همه باید به ندای «این عمار» لبیک گوییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها