خبرهای داغ:
بسیج جامع زنان شهرستان گرمه

اجرای بیش از 28برنامه با 12عنوان در هفته عفاف و حجاب

کد خبر: ۸۷۰۷۶۴۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج: مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان گرمه در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب پرداخت

وی گفت: در روز شنبه ۱۹ تیرماه ۹۵ که مصادف با اولین روز از هفته عفاف و حجاب خواهد بود افتتاحیه مسابقات ورزشی برگزار می‌شود.

شیرین‌کام افتتاحیه اردوهای جهادی با سخنرانی حجت‌الاسلام آزموده را از برنامه‌های روز یک‌شنبه عنوان کرد و افزود: در روز دوشنبه نیز همایش هزاران نفری خواهران شهرستان گرمه در سه‌نقطه شهری برگزار می‌شود.

وی گفت: این مراسم در شهر گرمه رأس ساعت ۱۹ و با سخنرانی امام‌جمعه گرمه در شهر ایور ساعت ۹ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام گرمابی و در شهر درق نیز ساعت ۱۹ با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدی امام‌جمعه این شهر اجرایی خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان گرمه برپایی ایستگاه پاسخگویی به شبهات دینی و مشاوره خانوادگی را از دیگر برنامه‌های این روز برشمرد.

وی همچنین اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب، اکران فیلم سینمایی هنگامه و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف از جمله افزایش موالید واوزش خیاطی ،پیشگیری  ازاسیب های فضا های مجازی و فراخوانی های را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها