خبرهای داغ:
هشتمین جلسه اقتصاد مقاومتی؛

هم گامی سپاه نینوا با استانداری گلستان در تحقق هر چه بهتره پروزه های اقتصاد مقاومتی

استاندار گلستان گفت: طرح مطالعاتی 50 هزار هکتار از اراضی که در استان مصوب بود زهکشی در آن صورت بگیرد به اتمام رسیده و برای اجرای آن در اختیار سپاه قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۷۰۴۷۸۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن صادقلو در هشتمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد:برش‎های استانی ستاد اقتصاد مقاومتی در دو بخش راه و شهرسازی و وزارت نیرو  را مورد ارزیابی قرار دادیم و مصوباتی در راستای اجرایی شدن این پروژه‎ها داشتیم.

وی ابراز داشت: سد سازی از موضوعات مدنظر وزارت نیرو نیست اما برای استان گلستان حائز اهمیت است و باید به آن در استان با توجه به نقش و جمع‌‌‌آوری آب‎های سطحی اهمیت داده شود.

صادقلو مبنی بر اجرای فاز دوم مطالعات راه آهن اینچه برون به شاهرود، بصورت متقابل، بیان داشت: اجرای این پروژه که سرمایه گذاران آن اعلام همکاری کرده اند، کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب را کامل خواهد کرد.

 استاندار گلستان با اشاره به مطالعات آزادراه نوکنده به آشخانه ، گفت: این آزاد راه در مسیر ماده 215 قرار دارد و 60 کیلومتر آن از مینودشت تا تنگراه باقی مانده که در سالجاری اجرایی خواهد شد.

صادقلو با اشاره به اینکه عمر ناوگان اتوبوس های استان قریب به 8 سال و پایین تر از مشابه کشوری است، گفت: ناوگان تردد درون شهری و بین شهری استان نیازمند بروز شدن است و باید به فکر جایگزینی خودروهای فرسوده بود.

 وی با اشاره به پروژه‌های کشاورزی و زهکشی اراضی گفت: باید بتوانیم از کمک‌های سپاه نیز بهره ببریم، باید بررسی کنیم که سپاه در چه بخش و چه مقدار می‌تواند به ما کمک کند.

استاندار گلستان ادامه داد: طرح مطالعاتی 50 هزار هکتار از اراضی که در استان مصوب بود زهکشی در آن صورت بگیرد به اتمام رسیده و برای اجرای آن در اختیار سپاه قرار خواهد گرفت.

صادقلو توجه به اصلاح شبکه، ایجاد فاضلاب شهری، سلامت آب و انتقال آن را در مباحث شهری پراهمیت دانست و افزود: در حوزه روستایی نیز باید تلاش کنیم روستایی که تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار ندارند را تحت پوشش قرار دهیم و در سال 95 باید شاخص برخورداری را از 62درصد به 69 درصد برسانیم.
انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار