نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

باید با حقوق های نجومی برخورد شود

امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به سخنان اخیر رهبری در خصوص فیش های نجومی، خواستار برخورد با آن ها شد.
کد خبر: ۸۷۰۰۲۷۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری فیش‌های حقوقی نجومی مسؤولان را قابل تأمل خواند و افزود: باید در این زمینه به مردم پاسخ داده شود، هرچند پرداخت‌های حقوق‌های نجومی از استثناهاست ولی تعداد کم آن نیز خیلی بد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آزادی فلوجه توسط ارتش عراق و نیروهای مردمی از نظر نظامی استراتژیک و مهم دانست و از آن نقطه عطفی در میدان جنگ با داعش‌های یاد کرد.

وی با بیان اینکه با آزادسازی شهر فلوجه فعالیت و ارتباط داعشی‌های در سوریه و عراق محدود می‌شود، ادامه داد: اگر وضع میدان جنگ به همین شکل ادامه پیدا کند شهر موصول به زودی از لوث داعش‌ها آزاد خواهد شد.

عضو خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد توطئه تجزیه عراق که به وسیله رژیم صهیونیستی و آمریکا پی‌ریزی شده به فضل اللهی در آینده نزدیک خنثی ‌شود.

آیت الله شبستری در ادامه به موضوع رژیم آل خلیفه و تصمیم به سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین اشاره و اظهار داشت: این امر طبق اسناد معتبر و با نامه پادشاه عربستان به آل‌خلیفه انجام شده و شاید آل‌خلیفه می‌خواهد با این امر داستان شیخ نمر را تکرار یاشیخ نعیم قاسم رهبر شیعیان بحرین را زندانی و تبعیت کند.

وی به واکنش‌های شدید شیعیان نسبت به این موضوع پرداخت و گفت: فشارها به مردم بحرین پس از سفر جان کری به بحرین تشدید شده و تمام این مسائل با چراغ سبز آمریکا و رژیم آل‌سعود انجام می‌شود.

خطیب جمعه تبریز بیان کرد: وقتی عربستان و آمریکا در تحولات میدانی در سوریه، عراق و یمن داعشی‌ها با شکست مواجه شده‌اند می‌خواهند انتقام این شکست‌ها را شیعیان بحرین بگیرند.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) ضمن محکوم کردن حرکت آل‌خلیفه، گفت: ما نمازگزاران تبریز اعلام می‌کنیم بدانند نه تنها شیعیان بحرین بلکه همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان در مقابل این توطئه و جسارتی که به رهبر شیعیان بحرین شده ایستاده و هرگز بی تفاوت و ساکت نخواهند بود.

وی با اشاره به فرا رسیدن شب های قدر و با تاکید بر اهمیت و فضیلت این شب‌های سرنوشت ساز، گفت: شب قدر، شب دعا و نیایش است و برگزاری جلسات نیایش عمومی و همگانی قطعا نسبت به جامعه و تک تک افراد مفید و حائز اهمیت خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار