خبرهای داغ:
در شبهای ماه مبارک رمضان

جشنواره آسمانی ها در بوستان مهدی قم برپا می شود

نمایشگاه و جشنواره آسمانی ها به همت معاونت امربه معروف و نهی ازمنکر حوزه شهید عابدی، در شب های ماه مبارک رمضان در بوستان مهدی قم برپا می شود.
کد خبر: ۸۷۰۰۲۳۲
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نمایشگاه جشنواره آسمانی ها با هدف احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و بهبود اوضاع فرهنگی اجتماعی جامعه در قالب پنچ غرفه برگزار می گردد.

غرفه های این جشنواره شامل طرح واره آسمانی-ایستگاه رنگ آمیزی نوجوانان - حریم آسمانی - ایستگاه مهارت بستن شال و روسری و مشاوره خواهران - سفره های آسمانی - ایستگاه بازی فکری ویژه کودکان و غرفه امر به معروف و نهی از منکر می باشد که در آن روحانیون مبلّغ به ارائه رهنمودهای لازم در زمینه مسائل فرهنگی می پردازند؛ همچنین در حاشیه این مراسم، طرح تحویل داوطلبانه ماهواره و دریافت هدیه دستگاه دیجیتال خانگی با عنوان بشقاب های سمّی اجرا می شود.

محمد علی مختاران فرمانده ناحیه امام حسین(ع) در بازدید از این نمایشگاه طی سخنانی خاطرنشان کرد: حضور روحانیون و مبلغان دینی در فضاهای عمومی جامعه تاثیر بسزایی در بهبود اوضاع فرهنگی اجتماعی جامعه دارد بخصوص در جنگ نرم که دشمن امروزه تا درون اتاق خواب جوانان و نوجوانان نفوذ کرده است.

وی افزود: ابزار نفوذ دشمن دجالواره و شبکه های اجتماعیاست و دشمن با هدف تغییر سبک زندگی، شبهه افکنی در مسائل دینی و... در فکر و روان جوانان ما نفوذ می کند.

همچنین خانعلی زاده مجری نمایشگاه هدف از این برنامه را اشاعه فرهنگ اسلامی در ماه مبارک رمضان و آموزش تربیت اسلامی ویژه خانواده ها خواند و گفت: در شب اول برپایی نمایشگاه تعداد 15 عدد ماهواره کامل به غرفه امر به معروف نمایشگاه تحویل داده شد.

این نمایشگاه در ماه ضیافت الهی با همکاری سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع)، شهرداری قم، ناحیه امام حسین(ع)، سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری و شهرداری منطقه یک، موسسه فرهنگی تبلیغی ثامن، مسجد امام علی(ع) خیابان شهید بیطرفان و پایگاه بسیج امام علی(ع)، هر شب به همراه اقامه نماز جماعت از ساعت 22 الی 24 در بوستان مهدی واقع در انتهای خیابان باجک برپاست.

تاکنون تعدادی از مسئولان کشوری و استانی و فرماندهان و مسئولان سپاه، ناحیه امام حسین(ع) و حوزه شهید عابدی و جمع زیادی از مردم، از نمایشگاه مزبور بازدید کردند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار