مدیر کمیته امداد شهرستان رشتخوار در گفتگو با"بسیج":

توزیع ۲۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در ماه رمضان

مدیر کمیته امداد شهرستان رشتخوار بیان داشت: تاکنون حدود ۲۰۰ سبد غذایی از اول ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و مددجویان تحت پوشش این نهاد به همت خیرین توزیع شده است.
کد خبر: ۸۶۹۸۹۶۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
حسن تجرد فریمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در رابطه با برنامه‌های ماه مبارک رمضان این نهاد گفت: با توجه به قرارگرفتن در هفته اطعام و اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان که از ۱۵ تا ۲۱ این ماه ادامه دارد، پیش بینی می شود حدود ۶ هزار پرس غذا با استفاده از اعتبارات دولتی و کمک های خیرین بین نیازمندان این شهرستان توزیع شود.

وی در ادامه همچنین از پیش بینی توزیع بیش از هزار سبد غذایی بین ایتام در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: تاکنون حدود ۲۰۰ سبد غذایی از اول ماه مبارک بین نیازمندان و مددجویان تحت پوشش این نهاد به همت خیرین توزیع شده است.

تجرد فریمانی در ادامه به اجرای طرح جمع آوری کمک ها خیرین توسط کارکنان کمیته امداد در ایام ماه مبارک در مشهد مقدس اشاره نمود و اذعان داشت: کارکنان کمیته امداد شهرستان رشتخوار به صورت اردویی به مشهد مقدس عظیمت و در اطراف حرم مطهر و مساجد بزرگ شهر نسبت به جمع آوری کمک ها و جذب حامی فعالیت می کنند.

وی در ادامه به برگزاری برنامه جذب کمک های مردمی در جمعه ۱۸ و ۲۵ ماه مبارک رمضان در رشتخوار، جنگل و فتح آباد خبر داد و افزود: در آخرین جمعه ماه مبارک همزمان با راهپیمایی روز قدس نیز جایگاهایی جمع آوری  کمک به مردم ستم دیده فلسطین در مسیر های راهپیمایی پیش بینی خواهد شد.

وی همچنین در پایان با توجه به اجرا و استقبال طرح سه ساله ابتکاری جمع آوری زکات عید فطر در سطح شهرستان، خاطر نشان کرد: برنامه ابتکاری که امسال برای سومین بار در بحث زکات عید فطر در شهرستان انجام خواهد شد، جمع آوری زکات توسط شوراها،دهیاران، و معتمدین روستاهای سرتاسر شهرستان خواهد بود که زکات جمع آوری شده در همان جا توسط معتمدین و شوراها و دهیارن روستا بین نیازمندان منطقه توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار