خبرهای داغ:
به همت پايگاه بسيج شهيد آبکار برگزار شد؛

محفل قرآنی به یاد شهید مدافع حرم رحمت‌الله حبیبی

محفل قرآنی با بزرگداشت حضرت خدیجه(س) و یادبود شهید مدافع حرم رحمت‌الله حبیبی به همت پايگاه مقاومت بسيج شهيد آبکار برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۷۵۸۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این محفل نورانی قرآن که توسط پايگاه بسيج شهيد آبکار حوزه مقاومت شهید حصیری ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در مسجد حضرت وليعصر(عج) خیابان تولید دارو برگزار شد، حجت الاسلام رفیعی گفت: گله‌های خدا در بی‌مهری به قرآن در چند جای قرآن آمده، یکی در سوره واقعه خدا بعد از قسم‌ به ستاره‌هایش می‌گوید: آیا به این قرآن سستی می‌کنید؟ گله دوم از زبان پیامبر(ص) است: که فرمود ای خدا این مردم قرآن را مهجور کردند.

وی در ادامه با اشاره به آیه 57 سوره یونس گفت: خداوند قرآن را اینگونه توصيف می‌کند: اول اینکه این قرآن موعظه است. و بالاترین موعظه است چرا که واعظش خداست. دوم اینکه قرآن شفاست؛ قرآن شفای بیماری های درونی است. سوم اینکه قرآن کتاب هدایت است و چهارم اینکه قرآن رحمت است.

وی افزود: اگر می‌خواهید سعید زندگی کنید و شهید از دنیا بروید با قرآن مأنوس شوید. آیه آخر سوره مزمل(آیه 20) دو بار سفارش کرده هر چه می‌توانید قرآن بخوانید.

وي در پایان با بیان خاطرات قرآنی از شهدا تصريح کرد: شهید علم‌الهدی در سوسنگرد سوخت و بدنش شناخته نمی‌شد اما دوستش از قرآن سوخته روی سینه‌اش او را شناخت.


خاطرنشان می شود در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهدا و قشرهاي مختلف مردم برگزار شد، حجت السلام ولی زاده جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان، نماينده حزب الله لبنان درايران و موسوی نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم حضور داشتند.

در پایان، از خانواده محترم شهید مدافع حرم رحمت الله حبیبی تقدیر شد.




ارسال نظرات
آخرین اخبار