خبرهای داغ:
در مجتمع آیت‌الله سیستانی

جشن ششمین سالگرد تأسیس شبکه ماهواره‌ای هدهد برگزار شد

جشن ششمین سالگرد شبکه ماهواره‌ای هدهد با حضور پرسنل این شبکه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۶۵۷۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جشن ششمین سالگرد تأسیس شبکه ماهواره ای هدهد جمعه شب با حضور مسؤولان و پرسنل این شبکه در مجتمع آیت الله سیستانی برگزار شد.

قائم مقام سازمان رسانه‌ای صبا در این مراسم با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) اظهار کرد: کار جامعه رسانه‌ای فرهنگی است و برای تحقق رسالت و وظیفه فرهنگی خود باید تلاش کند.

انصاری با اشاره به تأثیر فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای در جذب مسلمانان و غیر مسلمانان به اصول اسلامی تصریح کرد: همه ما به عنوان جامعه رسانه‌ای باید در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و ترویج اصول و موازین اسلامی در سطح جامعه گام برداریم.

رئیس سازمان رسانه‌ای صبا نیز در این مراسم از تولید بیش از 3 هزار ساعت برنامه در شبکه جهانی هدهد خبر داد و افزود: در مدت فعالیت این شبکه بیش از 500 کلیپ در حوزه موضوعات و برنامه‌های این شبکه تولید شده است.

احسان حلمی با بیان اینکه شبکه هدهد بیش از بسیاری از شبکه‌های فعال در این زمینه برنامه تولیدی پخش می‌کند، تصریح کرد: افتخار داریم که برنامه‌های خود را با محوریت شبکه بدون موسیقی به مخاطبان ارائه می‌کنیم.

حلمی برنامه‌های ویژه این شبکه در بخش‌های رسانه‌ای را مورد توجه قرار داد و افزود: شبکه جهانی هدهد با استفاده از تکنولوژی‌های روز سعی در توسعه فعالیت‌های خود دارد.

در پایان این مراسم با تقدیم لوح سپاس از پرسنل و فعالان شبکه جهانی هدهد تقدیر شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار