خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان

ماه مبارک رمضان دانشگاه خودسازی است

حجت الاسلام منفردی در مراسم افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان با بیان اینکه رمضان دانشگاه خودسازی است گفت: کسی که در این دانشگاه تعداد واحد بیشتری بگذراند به درجات عالی خواهد رسید.
کد خبر: ۸۶۹۲۵۹۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج:  حجت الاسلام منفردی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان در مراسم افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان با بیان اینکه رمضان دانشگاه خودسازی است گفت: کسی که در این دانشگاه تعداد واحد بیشتری بگذراند به درجات عالی خواهد رسید.

منفردی در جمع پاسداران و سربازان این ناحیه افزود: خداوند متعال زمینه آشنایی با خودش را در ماه رمضان به ما داده و این ماه بهترین فرصت تقویت تقوا و اراده است.

وی ادامه داد: روزه دار در ماه رمضان اراده اش را تقویت می کند تا به دنبال مال حرام و کار باطل نرود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان با بیان اینکه در ماه رمضان غل و زنجیر بر گردن شیطان است گفت: شیطال قدم به قدم وارد زندگی افراد می شود و وقتی میبیند دری بر دل است تا نور خدا برآن نتابد به آن فرد و دل نزدیک تر می شود و ابتدا مستحبات را از زندگی کمرنگ می کند، سپس مکروهات و در مرحله بعدی حرام را عادی جلوه می دهد و در نهایت اهمیت واجبات را از بین می برد.

حجت الاسلام منفردی افزود: مزه گناه یک لحظه است ولی پشیمانی از گناه یک عمر به درازا می کشد.

منفردی ضمن تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان از برگزاری کلاس های مفاهیم و ترجمه و آموزش تجوید قرآن کریم در روزهای فرد،کلاس اخلاق با حضور اساتید برجسته در روزهای زوج و محافل انس با قرآن کریم در روزهای پنج شنبه هر هفته خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها