خبرهای داغ:
در ماه مبارک رمضان

بازرسی‌ از بازار‌ رامهرمز تشدید می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامهرمز گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان با اجرای گشت‌های مشترک، بازرسی‌ها از بازار رامهرمز تشدید می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۰۵۷۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

 سیامک نوذری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رامهرمز اظهار کرد: به منظور نظارت بر بازار در ایام ماه مبارک رمضان، اجرای طرح پایش بازار با تشدید بازرسی و با اولویت بازرسی از واحدهای صنفی عرضه‌کننده اقلام ضروری سبد خانوار به ویژه اقلام پرمصرف در این ماه اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: تشکیل گشت‌های بازرسی با هماهنگی ادارات بهداشتی، تعزیرات، اماکن نیروی انتظامی و نظارت بر واحدهای صنفی را در ایام ماه مبارک رمضان خواهیم داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامهرمز تصریح کرد: عمده‌فروشان و خرده‌فروشان ملزم به رعایت حقوق مصرف‌کنندگان هستند و هرگونه تخلف منجر به جریمه نقدی و برخوردهای قانونی خواهد شد.

وی افزود: به منظور تنظیم بازار با همکاری جهاد کشاورزی اقدام به جذب و توزیع اقلامی ازجمله مرغ و گوشت منجمد و برنج و شکر دولتی خواهیم کرد.

نوذری در پایان از شهروندان خواست، هرگونه تخلف از بازار را به ستاد خبری این اداره با شماره تلفن 124 در میان بگذارند، زیرا این ستاد به‌صورت شبانه‌روزی فعال و گزارش‌ها و شکایات مردمی را دریافت می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار