خبرهای داغ:
شهردار تبریز در شورای اداری استان تاکید کرد؛

انتخاب تبریز به عنوان پایلوت اقتصادمقاومتی

شهردار تبریز با بیان این‌که انتخاب تبریز به عنوان پایلوت اقتصادمقاومتی اقدام عالمانه‌ای بود که با در نظر گرفتن ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی این شهر صورت گرفت، افزود: مردم تبریز و آذربایجان، به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب به «زمان‌شناسی» معروف‌ هستند و این خصیصه مهم را قطعا در پیگیری اهداف اقتصاد مقاومتی نشان خواهند داد.
کد خبر: ۸۶۹۰۴۵۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در نشست اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر کشور در تبریز برگزار شد، با اشاره به انتخاب تبریزبه عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 متذکر شد: این موفقیت، تنها مختص تبریز و آذربایجان‌شرقی نیست، بلکه یک موضوع افتخارآمیز ملی است، از این رو از دولت محترم انتظار داریم دست‌کم یکی از جلسات هیئت‌دولت را به این بحث اختصاص دهد.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت در این عرصه بدون مباحث سرمایه‌گذاری متصور نیست؛ از این رو، باید امنیت بسترهای سرمایه‌گذاری را تقویت کنیم که البته این امر نیز بدون همراهی وزارتخانه‌های کلیدی هیئت‌دولت، میسر نخواهد بود.

شهردار تبریز یادآور شد: در دو سال و نیم گذشته، با همراهی مهندس خندان‌‌دل در شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اقدامات مهمی در راستای حل معضلات ساختاری شهرداری‌ها صورت گرفته که پیگیری موضوع مدیریت واحد شهری از آن جمله است.

نجفی افزود: در همین فرصت از دولت و رییس‌جمهور به خاطر توجه ویژه‌ای که به بحث مدیریت واحد شهری داشته‌اند و این بحث را به صورت لایجه تدوین کردند، قدردانی می‌کنم.

وی در عین حال گفت: خرسندیم که در نبود قانون مدیریت واحد شهری، مدیریت هماهنگ و همدل را در سطح شهر پدید آورده‌ایم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار