خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

دشمنان به دنبال تحریف منظومه فکری امام(ره) هستند

امام جمعه شهرستان نهاوند با بیان اینکه تحریف شخصیت و اندیشه‌های حضرت امام(ره) در دستور کار دشمنان ولایت قرار دارد، گفت: باید با شناخت معیار و اصول امام(ره)، نگذاریم منظومه فکری ایشان را تحریف کنند.
کد خبر: ۸۶۹۰۱۳۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در چهارمین سالگرد شهدای گمنام در تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان در جوار مزار این دو شهید والامقام که با حضور فرماندهان و مسئولان و کارکنان این یگان و خانواده‌های شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزارشد، اظهار داشت: تفکر شیعی عامل اصلی استکبار ستیزی ملت ایران و اطاعت از رهبری است.

وی با بیان اینکه تحریف شخصیت و اندیشه‌های حضرت امام(ره) در دستور کار دشمنان ولایت قرار دارد، گفت: باید با شناخت معیار و اصول امام(ره)، نگذاریم منظومه فکری ایشان را تحریف کنند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به هفت اصل از منظومه فکری حضرت امام(ره) افزود: اگر کسی برخلاف این معیارها سخن و رفتارکرد، درصدد تحریف امام(ره) است و باید با او مقابله کرد.

وی اسلام ناب محمدی را از اصول ارزشی امام(ره) عنوان کرد و افزود: اسلام آل سعود، اسلام متحجر، اسلام التقاطی و جریان‌های تکفیری خارج دین بوده و امام (ره)عزم خود را بر مبارزه با این اسلام‌های دروغین قرار داد.

مغیثی تکیه بر وعده الهی و ایمان غیبی را از دیگر اصول امام دانست گفت: ایشان با این روحیه در مقابل دنیا ایستاد و فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی در ادامه سخنانش ادامه داد: اعتماد به مردم و احترام به رأی آنها و حمایت از محرومان از دیگر اصول حضرت امام(ره) بود.

امام جمعه نهاوند مبارزه با مظاهر استکبار را از دیگر شاخصه‌های فکری حضرت امام (ره) عنوان کرد و گفت: امام(ره) بر همین اساس ملاحظه با امریکا و مصالحه با کد خدا را مذموم می دانست.

وی با بیان اینکه استقلال و خودکفایی از دیگر اصول حضرت امام(ره) بود، ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی مورد تائید مقام معظم رهبری در راستای همین اصل مهم حضرت امام راحل است.

وی منادی وحدت را از اصول امام راحل معرفی کرد و افزود: امام(ره) جامعه و ارکان آن را همواره از عوامل تفرقه بر حذر می‌داشت و از امت واحده سخن می‌گفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات