خبرهای داغ:
فرماندار بهار گفت: از 609 مزار شهيد در شهرستان بهار تاکنون 578 مزار در چهار شهر و 40 روستای این شهرستان ساماندهي شده و 11 مزار نيز تا پايان ماه جاري ساماندهي مي شود.
کد خبر: ۸۶۹۵۲۱۷
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، محسن مرادی پناه در کارگروه ساماندهي گلزار شهدا اين شهرستان اظهار داشت: حفظ آرمان شهدا و بسط ارزش هاي انقلاب اسلامي رسالتي مهم و همگاني است.

وی تصريح کرد: اين انقلاب ميراث خون هزاران شهيد، جانباز و حاصل مقاومت آزادگان سرافرار و پايداري نزديک به نيم قرن ملت ايران در برابر استبداد و استکبار جهاني است و بايد به بهترين شکل ممکن از دستاوردهاي آن صيانت کنيم.

فرماندار بهار با بيان اينکه کار براي شهدا و ايثارگران عشق و اعتقاد خالص است، اظهار داشت: کمبود اعتبار و محدوديت هاي مالي دستگاه‌هاي متولي حوزه شهدا و ايثارگران نبايد مانع از انجام کار در اين حوزه شود.

وی ادامه داد: از 609 مزار شهيد درشهرستان بهار تا کنون 578 مزار در چهار شهر بهار، لالجين، صالح آباد و مهاجران و 40 روستا ساماندهي شده و 11 مزار نيز تا پايان ماه جاري ساماندهي مي شود و 20 مزار باقي مانده نيز با اعتباري بالغ بر 84 ميليون تومان تا پايان سال ساماندهي خواهند شد.

مرادي پناه با بیان اینکه تمامي اعضاي اين کارگروه بايد دنبال کار عملياتي باشند، تاکيد کرد: مسئولين با در نظر گرفتن ابعاد ارزشي نظام در کنار مردم هميشه حماسه ساز که بدنه اصلي اين جامعه عظيم هستند، تلاش کنند تا فرهنگ انقلاب همچون فرهنگ عاشورايي معرفي و نهادينه شود.

وی گفت: تمام دستگاه هاي اجرايي موظفند درخصوص تکريم خانواده هاي معظم شهدا، ساماندهي گلزار شهدا و ترويج فرهنگ و ايثار و شهادت در کنار دستگاه هاي فرهنگي و متوليان امر تلاش کنند.

فرماندار بهار اضافه کرد: خانواده هاي معظم شهدا، ايثارگران و جانبازان در عرصه هاي مختلف نظام مقدس امتحان خود را پس داده اند و آنچه در حد توان و امکان آن ها بوده براي اعتلاي کشور تقديم کرده اند.

وي با اشاره به اينکه اين خانواده ها از فرزندان و سرمايه هاي خود براي تعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي گذشتند، عنوان کرد: بنابراين تکليف ما در برابر اين خانواده ها چند برابر شده و بايستي به درستي به آن بپردازيم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات