خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده تیپ 32 انصار الحسین(ع) استان همدان:
معاون هماهنگ کننده تیپ 32 انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اتکا به ملت و اعتماد به مردم بوده است، گفت: با وحدت کلمه و همدلی مردم با حضور رهبر انقلاب حفظ انقلاب امکان پذیر است.
کد خبر: ۸۶۸۹۴۴۱
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰

سیدمحمد جنتی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به اسلام انقلابی و اسلام آمریکایی در اندیشه امام خمینی(ره) اظهار داشت: در اسلام انقلابی تمام جوانب بر اساس آیین و شرع مقدس اسلام و قرآن است اما در اسلام آمریکایی دین از سیاست جدا بوده و اعتقاد بر این است که فقط اسلام باید در چهار چوب عبادت خلاصه شود و هیچ دخالتی در بقیه امور نباشد.

وی با بیان اینکه امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ خواندند، افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) نیز بارها فرموده‌اند که آمریکا در طول تاریخ نشان داده که قابل اعتماد نیست و هرجا به سمت غرب تمایل داشتند باشکست روبه رو شده‌اند.

معاون هماهنگ کننده تیپ 32 انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه استکبارستیزی از اصول مهم انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: اولویت اول مسلمانان به خصوص ایران مقابله با استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: هرحکومتی به مردم اعتماد و از نظر اقتصادی به درون اتکا داشته باشد به یقین پیروز خواهد شد و بعد از طی دوران کوتاهی از سختی ها و مشکلات نتیجه خوبی در آینده خواهد داشت و به جای وابستگی به دیگران از نظر تامین اقتصادی به خودکفایی می‌رسد.

جنتی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بر حوزه علمیه انقلابی تأکید داشتند، گفت: از دیدگاه ایشان حوزه انقلابی حوزه‌ای است که تمام جوانب اسلام و انقلاب را پذیرا باشد و در مرحله نخست به دنبال بصیرت‌افزایی در درون حوزه و تربیت طلاب انقلابی باشد و سپس تبلیغ در سراسر دنیا را با روحیه انقلابی‌گری مدنظر قرار دهد.

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی امام(ره) عنوان کرد: امام (ره) فردی قاطع بودند و در مقابل ظلم و ستم و انحرافات قاطعانه برخورد و جبهه‌گیری می‌کردند و در این زمینه الگویی کامل بودند.

معاون هماهنگ کننده تیپ 32 انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه از نگاه امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی باید جهانی شود، گفت: امام راحل معتقد بودند هر کجا ظلمی به مسلمانی دیده شد همه موظف هستند بر اساس آئین و دین و شریعت اسلام وارد عمل شوند و از مظلوم حمایت کنند.

وی با اشاره به اهتمام حضرت امام(ره) به حمایت از گروه‌های مقاومت در سراسر دنیا اظهار داشت: حضرت امام (ره) فرمودند انقلاب ما انقلاب جهانی است و هر جا به مسلمانان اهانتی شود و یا مظلومی مورد ستم قرار گرفت باید از آنان حمایت کنیم و وظیفه همه ما حمایت از مظلومین به خصوص حزب الله لبنان و فلسطین است.

جنتی عنوان کرد: امام(ره) همواره خوی اشرافی‌گری، کاخ نشینی و دور بودن از مردم را مذمت می‌کردند و تأکید داشتند مسئولین باید بدانند که همه خدمتگزار مردم هستند و باید از آنان حمایت کنند و ساده زیستی ملاک عمل آنها باشد.

وی افزود: باید با استفاده از فرصت‌ها و ابزارهای مختلف از قبیل سخنرانی ها، مراسمات، رسانه های جمعی و... برای بصیرت‌افزایی و آشنایی نسل جوان با تفکرات و ابعاد شخصیتی امام (ره) استفاده کنیم.

معاون هماهنگ کننده تیپ 32 انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: هدف امام (ره) از انقلاب اسلامی ترویج انقلاب ناب محمدی در سراسر دنیا بود و در حال حاضر انقلاب اسلامی در منطقه و جهان جایگاه والایی پیدا کرده و اکثر جهانیان نگاه خوشبینانه‌ای به انقلاب اسلامی دارند.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و اهداف امام راحل تا حد زیادی تحقق یافته است، افزود: با توجه به این امر متاسفانه دشمنان درصدد هستند که آن را فرو بپاشند.

جنتی با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اتکا به ملت و اعتماد به مردم بوده است، خاطرنشان کرد: با وحدت کلمه و همدلی مردم با حضور رهبر انقلاب حفظ انقلاب امکان پذیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات