خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:

وظیفه بسیج هنرمندان ترویج اسلام و تفکرات بسیجی با ابزار هنر است

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیج هنرمندان باید تلاش کند روحیه و تفکرات بسیجی بر فضای هنری کشور غالب شود تا از این طریق بتواند اسلام ناب محمدی را ترویج کند.
کد خبر: ۸۶۸۹۴۵۲
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اولین جلسه شورای عالی قشر بسیج هنرمندان استان همدان در محل حوزه علمیه آخوند ملاعلی معصومی همدانی با حضور رئیس حوزه های علمیه همدان و نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد .

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم در جمع هنرمندان بسیجی استان همدان اظهار داشت: هنری که جهت اسلامی داشته باشد و در راستای معرفی اسلام و نبوت و معرفی ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس باشد مقدس بوده و باید مدافع این هنر باشیم.

آیت الله مصطفی موسوی اصفهانی ضمن گرامیداشت یاد هنرمند فقید مرحوم فرج الله سلحشور، آثار ایشان را باعث بهره‌مندی معنوی در دنیا و آخرت دانست و گفت: خلق این چنین آثاریمایه مباهات هنرمندان است و باید از این آثار تجلیل به عمل آید.

وی افزود: یکی از راه‌های مبارزه با استکبار جهانی و فرهنگ غرب، نشان دادن حقایق اسلام و بهره گیری از قرآن کریم ، روایات مستند و تاریخ اسلام است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: بسیج هنرمندان باید تلاش کند روحیه و تفکرات بسیجی بر فضای هنری کشور غالب شود تا از این طریق بتواند اسلام ناب محمدی را ترویج کند.

مسئول بسیج هنرمندان استان همدان نیز در این مراسم با معرفی بسیج هنرمندان و اهداف تشکیل آن، اسلامی، انقلابی و بسیجی بودن را سه مشخصه بسیج در عرصه هنر عنوان کرد .

رسول کرمی نقش آفرینی در تغییر موازنه فرهنگی کشور در طراز انقلاب اسلامی را شعار امسال بسیج هنرمندان بیان کرد و افزود : یکی از وظایف شورای عالی بسیج هنرمندان شناسایی تهدیدات و آسیب های عرصه فرهنگ و هنر و ارائه راهکارهای عملی برای رفع آنها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات