خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان خبر داد

برگزاری جشنواره استانی هنرهای تجسمی بسیج در همدان

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری جشنواره استانی هنرهای تجسمی بسیج در 11 موضوع در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۰۱۶۳
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹

رسول کرمی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: جشنواره استانی هنرهای تجسمی بسیج در 11 موضوع به همت سازمان بسیج هنرمندان استان همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موضوعات جشنواره افزود: سبک زندگی ایرانی – اسلامی، حقیقت و زیبایی در ساحت هنر، جهاد اقتصادی و حماسه سازندگی، شبکه‌های اجتماعی (فرصت‌ها و تهدیدات)، پاسداران حریم حرم و افشای جنایت‌های کروهگ‌های تکفیری به ویژه داعش از جمله این موضوعات است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان تصریح کرد: از دیگر موضوعات این جشنواره می‌توان به کربلا میقات عاشقانه حقیقت، وحدت اسلامی (همبستگی و حسن همجواری)، بیدار اسلامی و مقاومت ملل، بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی (ولایت و رهبری، عدالت طلبی، استقلال، آزادگی، استکبارستیزی و دین باوری، ایثار و شهادت و مهرورزی) و فرهنگ حجاب و عفاف اشاره کرد.

وی با اشاره به رشته‌هاي هنري برای شركت در جشنواره آثار تجسمي ابراز داشت: نقاشي با استفاده از تکنيک‌های مختلف، کاريکاتور به صورت رنگی، سياه و سفيد، هنرهای سنتی ( نگارکری) و گرافيک ( پوستر) از جمله رشته‌های هنری جشنواره است.

کرمی با اشاره به گاه‌شمار برگزاری جشنواره سراسری تجسمی بسیج عنوان کرد: کارگاه­های آموزشی در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان تا تاریخ 20 خرداد ماه امسال و معرفی نفرات منتخب به استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ­نفرات منتخب کانون­ها باید طرح­ها و ایده­های خود را با همکاری مسئول گروه تجسمی شهرستان تکمیل و برای حضور در کارگاه استانی ابتدا به انجمن مربوطه در سطح استان تا تاریخ 5 تیرماه سال جاری ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان افزود: همچنین کارگاه استانی توسط انجمن تجسمی استان تا تاریخ 20 مرداد ماه سال جاری با حضور هنرمندان منتخب کانون­ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ­آخرین مهلت ارسال آثار منتخب کارگاه­های استانی به دبیرخانه جشنواره کشوری 15 شهریور ماه امسال است، گفت: علاقمندان برای شرکت در جشنواره به کانون‌های بسیج هنرمندان شهرستان محل اقامت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار