خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

مکتب امام خمینی(ره) چهره‌ای واقعی از اسلام را متجلی کرد

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: مکتب و نهضت امام خمینی(ره)، چهره‌ای واقعی و نورانی از اسلام را متجلی ساخت.
کد خبر: ۸۶۸۶۹۵۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ مصطفی رستمی با استناد به این سخن از مقام معظم رهبری که «این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست»، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) امت‌های اسلامی را زنده کردند و به آنها هدف دادند تا در برابر ظلم و ستم بایستند.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: حضور باشکوه در این مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های الهی امام راحل(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری به عنوان جانشین خلف ایشان است.

رستمی حضور گسترده مردم را گواه روشن پاسداشت حرکت و نهضت انقلابی امام دانست و گفت: در 14 خرداد ماه مردم ایران و اقصی نقاط جهان برای تجلیل از امام راحل(ره) و اهداف مقدس آن حضرت دور هم جمع می‌شوند.

وی با اشاره به صدور انقلاب اسلامی ایران به کشورهای مسلمان جهان، عنوان کرد: امروز هر کدام از کشورها و ملت‌های مسلمان که انقلاب اسلامی ایران و شخصیت برجسته امام راحل(ره) را به خوبی شناخته‌اند، خودشان را به آرمان‌های ایشان نزدیک کرده و به سمت استقلال و آزادی و مبارزه همه‌جانبه با ظلم پیش رفته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: مردمی بودن و پیروی از مکتب الهی و اسلام ناب محمدی از دیگر ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی ایران بود که امام خمینی(ره) آن را به عنوان مکتبی الهام‌بخش و وحدت‌آفرین در سطح جهان پایه‌گذاری کردند و تا به امروز پر قدرت و استوار، به راه خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مکتب و نهضت امام خمینی(ره)، چهره‌ای واقعی و نورانی از اسلام را متجلی ساخت، گفت: هنر بزرگ حضرت امام(ره) این بود که دیوارهای بین اجتماعات مردم را از بین بردند و فضایی وسیع با دل‌های آشنا به وجود آوردند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در ادامه از اعزام یک هزار و 100 نفر از اقشار مختلف مردم ملایر همزمان با بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) به مرقد مطهر آن حضرت خبر داد و گفت: زائران شب 13 خردادماه حرکت کرده و بعدازظهر 14 خردادماه برمی‌گردند.

رستمی به استفاده از 32 دستگاه اتوبوس در این زمینه با همکاری پایانه‌های مسافربری ملایر اشاره کرد و افزود: این اعزام با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ملایر، صنعت، معدن، تجارت، اتاق اصناف و فرمانداری صورت می‌گیرد.

وی به همراهی چند دستگاه آمبولانس و حضور راوی و روحانی در کاروان‌های زائران مرقد مطهر امام(ره) اشاره کرد و گفت: اداره اوقاف شام زائران را به صورت غذای گرم تقبل کرده و بحث پذیرایی نیز با تعامل سایر ادارات و دستگاه‌های اجرایی تأمین شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات