خبرهای داغ:
امام جمعه آیسک:

افق روشن انقلاب اسلامی را امام خمینی(ره) برای ما ترسیم کردند

امام جمعه آیسک گفت: انقلاب اسلامی افق روشنی است که امام خمینی(ره) برای ما ترسیم کردند و باید برای رسیدن به اهداف رهبر کبیر انقلاب و شهداء با اطاعت از ولایت گام برداریم .
کد خبر: ۸۶۸۷۵۱۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت السلام حسین عرب در جلسه برنامه ریزی ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) می فرمایند «انقلاب ما محدود به ایران نیست » گفت: این همان افق روشنی است که رهبر کبیر انقلاب برای ما ترسیم کرده اند پس باید در این مسیر و و در راستای رسیدن به همین هدف حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه سالیان سال طول می کشد تا امام خمینی (ره) و افکار ایشان شناخته شود افزود: در این گونه مجالس و مراسمات علاوه بر تببین افکار و اندیشه های حضرت امام می بایست به ترویج روحیه و فرهنگ شهادت هم بپردازیم.

امام جمعه آیسک با اشاره به برپایی یادواره شهدا و گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد همزمان با مراسم ارتحال امام افزود: به برکت همین یادواره های شهدا و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت ما امروز شاهد اشتیاق فراوانی از طرف جوانان برای حضور در عراق و سوریه برای دفاع از حرم اهل بیت و مبازره با تکفیری ها هستیم.

رقی بخشدار آیسک هم با اشاره به اینکه به برکت خون شهداست که نظام ما امروز مقتدر ایستاده ست و هر روز هم بر اقتدارش افزوده می شود، گفت: مردم آیسک برای برپایی همه مراسمات ملی و مذهبی سنگ تمام می گذارند.

گفتنی است که در این مراسم مقرر شد برای سلامتی رهبر معظم انقلاب تعدادی گوسفند قربانی شود که جمعی از خیرین آیسک بانی این کار خیر شدند و مقرر شد کمک های مردمی جمع آوری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار