خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قهاوند:

امام خمینی(ره) یک سیاستمدار دینی بی‌نظیر بود

فرمانده سپاه قهاوند گفت: امام خمینی(ره) یک سیاستمدار دینی بی نظیر در نوع خود در تاریخ معاصر هستند که سیاست را جدای از دیانت نمی‌دانستند.
کد خبر: ۸۶۸۶۹۵۶
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
امام خمینی(ره) یک سیاستمدار دینی بی‌نظیر بودحسن مرادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: اگر به بعد سیاسی حضرت امام (ره) نگاه کنیم ایشان یک سیاستمدار دینی بی نظیر در نوع خود در تاریخ معاصر هستند که سیاست را جدای از دیانت نمی‌دانستند.

وی افزود: یکی از کارهای برجسته و موفقیت های حضرت امام (ره) این بود که بحث خدا محوری در امورات جاری کشور وجود داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه قهاوند گفت: حضرت امام (ره) با تلاش بی دریغ خود توانستند انقلاب اسلامی را در بین تمام جوامع بین المللی نشان دهد و تفکر انقلاب اسلامی به عنوان مبنای کار انقلابیون در جهان باشد .

وی افزود: مردم جامعه باید نسبت به اهداف استکبار جهانی و دشمنان آگاه باشند، از دیدگاه حضرت امام(ره) در همه جا و در همه امورات باید تفکر استکبارستیزی باشد.

مرادی بیان داشت: حضرت امام(ره) با انقلابی که در کشور انجام داد به ملت ایران اعتماد و عزت نفس بخشید و توانست وابستگی به کشورهای بیگانه راقطع کند .

وی با اشاره به جمله معروف حضرت امام(ره) در خصوص آمریکا گفت: حضرت امام(ره) در هر جا اسمی از آمریکا به میان می‌آورد آمریکا را به عنوان شیطان بزرگ قلمداد می کرد.

فرمانده سپاه ناحیه قهاوند با اشاره به نگاه مثبت حضرت امام(ره) به مظلومان جهان به خصوص مردم ستم دیده فلسطین نشان از عمق وسعت دید این مرد بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که راه امام(ره) راه پرنور و مهمی است وظیفه همه ما دفاع از مظلومین جهان و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی طبق رهنمود ها و فرمایشات حضرت امام و مقام معظم رهبری است تا ملت ایران قله های ترقی را فتح کنند و به سعادت برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات