خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: جهان هنوز امام خمینی(ره) و اندیشه های ایشان را نشناخته و جامعه تشنه رهنمودهای ایشان است.
کد خبر: ۸۶۸۶۹۸۶
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳

حجت الاسلام حسن یارعبادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهار با تسلیت ایام رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام خمینی(ره) شخصیت ممتازی بود که توانست با قیام خود تمام معادلات سیاسی جهان را به هم بزند و در مقابل استکبار جهانی بایستد.

وی با بیان اینکه امام(ره) راه مقابله با استکبار را به دنیا آموخت، افزود: شخصیت جامع علمی و عملی امام خمینی (ره) پرتویی از جامعیت انسان کامل و سیره و سنت امامان معصوم(ع) است که رسالت رهایی انسان‌ها و جوامع بشری از ظلمات نفسانی و سلطه حاکمان شیطانی و هدایت آنان به سرچشمه نور را بر عهده دارد .

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به اندیشه سیاسی و مکتب امام(ره) تصریح کرد: دشمن‌شناسی و استکبارستیزی و حمایت از نهضت‌های آزادی‌بخش به ویژه حمایت از مردم مظلوم فلسطین از مهم‌ترین اندیشه‌های امام(ره) است.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا با تبیین اندیشه‌های امام(ره) در جامعه ادامه دهنده راه ایشان باشیم، گفت: امروزه برخی از جریانات سیاسی کشور وقتی اندیشه‌های امام(ره) را به ضرر دنیای خود می‌بینند روی به تحریف آن می‌آورند و تلاش می‌کنند امام راحل را طوری به جامعه معرفی کنند که در راستای اهدافشان باشد.

عبادی ابراز داشت: جهان هنوز امام خمینی(ره) و اندیشه های ایشان را نشناخته و جامعه تشنه رهنمودهای ایشان است.

وی با بین اینکه امام(ره) تنها کسی بود که در مقابله با استکبار با دست خالی با توکل بر خدا ایستاد، خاطرنشان کرد: راه امام(ره) و نهضت ایشان تا انقلاب حضرت مهدی (عج ) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات