خبرهای داغ:

اصلاح طلبان از جان حاج قاسم چه می خواهند؟

تعریف و تمجیدهای چند ماه گذشته برخی اصلاح طلبان از حاج قاسم از سر ناچاری و ناشی از محبوبیت بالای وی بین مردم بود، تا وقت آغاز پروژه زیرپوستی تخریب فرابرسد وگرنه حتی کلمه ای هم از شجاعت و صلابتش نمی نوشتند.
کد خبر: ۸۶۸۵۵۴۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، می گویند اگر کسی در سِرّ خودش، چیزی را پنهان بکند، خدا آن سِرّ را از قلب او بیرون می‌کِشد و ردا می‌کند بر تنش می‌کند، اگر بد باشد بد خواهد شد! اگر خوب باشد خوب خواهد شد!

حکایت برخی اصلاح طلبان و ابراز ارادتشان به سردار قاسم سلیمانی هم از همین قرار است؛ وقتی نتوانستند حتی برای چند ماه هم که شده ژست علاقه مندی به حاج قاسم را حفظ کنند و حالا چند روزی است که خط هماهنگ تخریب وی را کلید زده اند.

اخیرا زیباکلام خطاب به قالیباف نوشت که تو هم مانند رضایی گزینه ریاست جمهوری نیستی و اصولگرایان قاسم سلیمانی را به صحنه می آورند. پس از او حسام الدین آشنا، مشاور روحانی از حاج قاسم درخواست کرد که اسطوره بماند و وارد بازی کلید – گازانبر نشود.

پس از آن نوبت روزنامه دولت بود تا تیتر بزند "بگذاريم حاج قاسم اسطوره دفاع از حرم بماند" و پس از آن صدای کارگزاران تصویری از وی را در کنار احمدی نژاد به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری منتشر کند.

حالا هم رسانه های زنجیره ای محلی در گوشه کنار کشور که هیچ ابتکار عملی از خودشان ندارند، به خط شده اند تا این جوسازی را در شهر و استان خودشان پیاده کنند. ناگفته نماند ارومیه ما هم از این جماعت بی نصیب نمانده است!

تعریف و تمجیدهای چند ماه گذشته آنان از حاج قاسم هم از سر ناچاری و ناشی از محبوبیت بالای وی بین مردم بود، وگرنه اگر پروژه تخریب در کار نبود حتی یک کلمه هم از شجاعت و صلابتش نمی نوشتند.

اساسا تخریب نیروهای انقلاب توسط جریان غیرانقلابی اقدام جدید و غیرمنتظره ای نیست، اما کسانی که دانسته یا نادانسته قدم در این راه گذاشته بد نیست اندکی با خود تامل کنند که چه کسی جز تکفیری ها و دشمنان مقاومت در منطقه از این "اسطوره سوزی" خوشحال می شود.

منبع: ندای ارومیه

ارسال نظرات
آخرین اخبار