مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی :

بعد از صنعت نفت، ورزش بزرگترين و سود آورترين صنعت کشور

ملکی در سمینار پژوهشی ورزش تصمیم‌ساز، اشتغال جوانان گفت : این سمینار با همکاری دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه اراک و با هدف بررسی راهکارهای اشتغال‌زایی در حوزه جوانان، شناخت فضاها و فرصت‌های اشتغالزایی، به کار گیری نیروهای تحصیل‌کرده، استفاده از افراد نخبه در ترکیب ورزش و سمن‌های جوانان، آشنایی با اشتغال‌زایی در حوزه ورزش و جوانان، مربیگری ورزشی، مدیریت تیم ورزشی و خبرنگاری ورزشی برگزار شد
کد خبر: ۸۶۸۴۸۶۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴
خبرگزاری بسیج ، مرکزی:گروه ورزشی

سعید ملکی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در سمینار پژوهشی ورزش تصمیم‌ساز، اشتغال جوانان گفت : این سمینار با همکاری دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه اراک و با هدف بررسی راهکارهای اشتغال‌زایی در حوزه جوانان، شناخت فضاها و فرصت‌های اشتغالزایی، به کار گیری نیروهای تحصیل‌کرده، استفاده از افراد نخبه در ترکیب ورزش و سمن‌های جوانان، آشنایی با اشتغال‌زایی در حوزه ورزش و جوانان، مربیگری ورزشی، مدیریت تیم ورزشی و خبرنگاری ورزشی برگزار شد.

سعید  ملکی تصریح کرد: عملكرد ورزشي توليدات ورزشي و توسعه ورزشي در صنعت ورزش است او از صنعت ورزش بر مجموعه فعاليت هاي مرتبط با توليد و بازاريابي كالا‌ها و خدمات ورزشي نام برد كه در ارتقاي ارزش افزوده نقش مهمي دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی  بیان کرد: هرگونه فعاليت ورزشي آماتور و حرفه‌اي كه موجبات افزايش ارزش افزوده كالا‌ و خدمات ورزشي رافراهم كند، صنعت ورزش محسوب مي‌شود. وی افزود: در حال حاضر در كشور ما اين پتانسيل وجود دارد كه بعد از صنعت نفت ، صنعت ورزش يكي از بزرگترين و سود آورترين صنايع محسوب شود.

ملکی تاکید کرد: اما آيا با توجه به هزينه بر بودن ساخت بسياري از مجموعه‌هاي ورزشي و يا استاديوم‌ها، مي‌توان بر سود آور بودن آن تاكيد كرد ؟

ملکی درخصوص برقراري تعاملي مشترك في مابين اقتصاد و ورزش و تاثير صنعت ورزش بر اقتصاد كشورمان بیان کرد : ما در واقع محصولا‌ت مختلفي در صنعت ورزش داريم ، كه بحث توليد يكي از آنها است.

  مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی  بیان  کرد: در اين حوزه فروش كالا‌هاي فيزيكي نيز لحاظ شده است همچون البسه‌ها و كالا‌هاي ورزشي، چمن مصنوعي و روزنامه هاي ورزشي و يا حتي افرادي كه براي ساخت و ساز استاديوم ها و باشگا ههاي ورزشي و خودروهاي ورزشي و..اقدام مي‌كنند

ملکی  خاطر نشان کرد: ورزش از منظرهاي مختلف يك برگه برنده و يك قطب قوي اقتصادي است حال چه در ورزش همگاني و چه ورزش هاي المپيكي و برگزاري هر نوع مسابقات ورزشي . وهر گونه ورزشی

ارسال نظرات
آخرین اخبار