خبرهای داغ:
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی:

دفاع مقدس نمایانگر اتحاد ملت بزرگ ایران اسلامی است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: دفاع مقدس نمایانگر اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۸۲۷۷۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سعید قربان‌نژاد با اشاره به اینکه سالروز آزادسازی خرمشهر سوم خرداد را پشت‌سر‌ گذاشته‌ایم و هم‌اکنون در هفته دفاع مقدس قرار گرفته‌ایم، این ایام را به اقشار مختلف تبریک گفت، اظهار داشت: دفاع مقدس به معنای واقعی نمایانگر اتحاد، همدلی و همبستگی ملت بزرگ کشورمان است.

وی با اشاره به اینکه سالروز آزادسازی خرمشهر، عملیات بیت‌المقدس و به سرانجام رسیدن این عملیات باشکوه را پشت‌سر گذاشته‌ایم، ادامه داد: برای نکوداشت این روزهای فرخنده برنامه‌های مختلف تدارک یافته است.

این مسؤول عملیات بیت‌المقدس را نمایش همبستگی نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و بسیج دانست، اضافه کرد: در سایه انسجام، وحدت و همدلی نیروهای مسلح اتفاق فرخنده‌ای در کشورمان رخ داد و خرمشهر در نهایت از چنگ رژیم متجاوز آزاد شد.

قربان‌نژاد به اجرای برنامه‌های مختلف درون‌سازمانی، مشترک با سایر سازمان‌ها و متمرکز اشاره کرد و بیان داشت: همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی همین طور اقشار مختلف مردم به سهم خود برای نکوداشت این روزهای فرخنده قدم برمی‌دارند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی در ادامه تجلیل و نکوداشت پیشکسوتان، برگزاری نشست‌هایی در دانشگا‌ه‌ها، مسابقه کتاب‌خوانی و افتتاح اماکن ورزشی را از جمله برنامه‌های تدارک‌یافته به صورت درون‌سازمانی عنوان کرد.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، عطرافشانی گلزار شهدای گلگون‌‌کفن، حضور کارکنان سازمان‌ها در برنامه‌های مختلف، تبلیغات محیطی و استفاده از ظرفیت مجازی در این زمینه را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد.

این مسؤول برگزاری عصر خاطره و شعر، برپایی صبحگاه مشترک، اعزام سخنران و فرمانده‌ها به مراسم‌ شهرستان‌ها، توزیع و چاپ پوستر را از جمله اقدامات دیگر برای این ایام ذکر کرد و گفت: برای کیفیت بخشیدن به برنامه‌ها باید به صورت جدی و هر سال تلاش شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی اظهار داشت: به معنای واقعی کلمه با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای در راستای انتقال ارزش‌ها، باورها و اعتقادات به نسل جدید کشورمان با عزم راسخ گام برداشته شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار