شهردار تبریز در افتتاح تقاطع آخونی:

میدان آذربایجان بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد

خبرگزاری بسیج: شهردار تبریز در آئین افتتاح تقاطع غیر همسطح آخونی، با بیان اینکه در هر ساعت 11هزار ماشین از میدان آذربایجان عبور می کند، از افتتاح این میدان در بهمن ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۱۸۹۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، صادق نجفی مردم تبریز را مردمی با فرهنگ و قدردان توصیف کرد و افزود: متعهد شدیم مخلصانه در خدمت مردم باشیم که در این راستا و با نقش آفرینی خود این مردم، در سال 2018 تبریزی زیبا تقدیم آن ها خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در منطقه چهار شهرداری تبریز بیش از شش هزار میلیارد ریال طرح در حال ساخت است، ساخت پارک بزرگ حکم آباد و بزرگترین مرکز رفاهی، تجاری، فرهنگی و خدماتی شمالغرب کشور را در این منطقه از جمله این طرح ها برشمرد.

نجفی با اشاره به قدمت تاریخی این کلانشهر و پنج دوره پایتختی آن، اظهار امیدواری کرد: با همیاری مردم و اقدامات شورای شهر و شهرداری، تبریز به همان عظمت و تمدن والای گذشته خود برسد.

شهردار تبریز با تاکید به اینکه امروز هر کس با علاقه به شهر خود خدمت کند، خدمتگذار وی هستیم، اظهار کرد: هر کس بخواهد در راه توسعه این کلانشهر سنگ اندازی کند، نخست به خود ضرر رسانده سپس تبریز را متضرر می کند.


وی در پایان سخنان خود از سرمایه گذاران بخش های خصوصی استقبال کرد و اذعان داشت: علیرغم اقدام های صورت گرفته شده، در این مورد با کاستی های زیادی روبرو هستیم که تلاش می کنیم با یاری مردم، بسترهای لازم برای سرمایه گذاری های بیشتر را فراهم کنیم.

صادق نجفی با تاکید به اینکه باید منویات رهبر فرزانه انقلاب به خصوص در بحث اقتصاد مقاومتی را مد نظر قرار داد، افزود: نجات کشور تنها با تکیه بر مردم میسر می شود.

تقاطع غیرهمسطح آخونی به طول 450 متر، با پنج دهانه پل و با اعتبار 12 میلیارد تومان، عصر امروز با حضور جمع زیادی از مسئولان شهری و استانی افتتاح شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار