خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

استعمار بهاییت و وهابیت را برای مقابله با مهدویت به وجود آورد

امام جمعه همدان با بیان اینکه استعمار برای مقابله با مهدویت نسبت به ساخت جعلی بهاییت و وهابیت اقدام کرده است، گفت: شیعه باید آنقدر در دین خود محکم باشد که با هیچ طوفانی نلرزد.
کد خبر: ۸۶۷۹۹۸۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاثالدین طهمحمدی در خطبههای نماز جمعه این هفته همدان با بیان اینکه مسئله امامت جدیترین رکن اسلام است، اظهار داشت: ارکان دیگر اسلام نیز با توجه به رکن امامت دوام و قوام دارد.

وی با تاکید بر اینکه با پایمال کردن امامت همه دین پایمال می‌شود، افزود: هرکس در زمان زندگی، امام زمان خود را نشناسد و بمیرد در جهالت مرده است.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه آنان که با اسلام زاویه دارند اصل مهدویت را هدف قرار می‌دهند، بیان کرد: باید با جلسات و سخنرانی‌های مختلف شبهات و سئوالات مربوط به مهدویت را پاسخ داد.

وی با تاکید براینکه مردم به دنبال عدالت هستند و این امر را همه ادیان الهی قبول دارند، گفت: مهدویت مقوله بسیار مهمی است و احادیث بسیاری درباره حضرت مهدی(عج) از پیامبر و ائمه(ع) نقل شده و کسانی که میخواهند چراغ مهدویت را خاموش کنند از ریشه‌ خواهد سوخت.

محمدی با بیان اینکه استعمار برای مقابله با مهدویت نسبت به ساخت جعلی بهاییت و وهابیت اقدام کرده است، گفت: شیعه باید آنقدر در دین خود محکم باشد که با هیچ طوفانی نلرزد.

وی با بیان اینکه بالاترین و با فضیلت‌ترین اعمال، انتظار فرج است، عنوان کرد: بدون انتظار و قبول داشتن امام زمان (عج)، نماز و زکات و حج و دیگر اعمال فایده ندارد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه نیمه شعبان روز مستضعفین نام گرفته، عنوان کرد: مراسم شادی در روز نیمه شعبان باید پررنگ باشد.

وی با تأکید بر اینکه روز نیمه شعبان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز است، افزود: دشمنان و گروهک تروریستی داعش نقشه‌های مختلفی برای کشور جمهوری اسلامی می‌کشند اما این نقشه‌ها با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) خنثی می‌شود

ارسال نظرات