خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار عنوان کرد

جوانان سرمایه‌های اجتماعی ارزنده‌ برای توسعه پایدار+تصاویر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار جوانان را سرمایه‌های اجتماعی ارزنده‌ای برای توسعه پایدار دانست و گفت: نسل جوان سرمایه‌ای بزرگ برای آبادانی کشور بوده و نگرش به مسئله جوانان در تمامی موارد باید مورد توجه باشد.
کد خبر: ۸۶۷۹۸۶۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، علی‌اصغر بهمنی‌هرمز امروز در جشن بزرگ هفته جوان در شهرستان بهار که با حضور مسئولین و جوانان و ورزشکاران برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان اظهار داشت: حضرت علی اکبر(ع) در سن جوانی اولین شهید عاشورا از بنی هاشم بود.

وی افزود: دلاوری و رزم‌آوری و بصیرت دینی و سیاسی حضرت علی‌اکبر(ع) در روز عاشورا تجلی کرد و بهترین الگو و نمونه از هر حیث برای جوانان ما است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار با بیان اینکه دوره جوانی، دوره طوفانی عمر و دنیای تحول است، افزود: دنیای بحران و دنیای تغییر و تحولات جسمی و غریزی است که کانون شور و هیجان، مرکز نشاط و سلامت، قلب تپنده و سرمایه آینده یک ملت است.

وی با بیان اینکه حمایت از نیروهای جوان در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد، افزود: شهرستان بهار از ظرفیت بالای جوانان ورزشکار در سطح استان و کشوری بهره مند است و می‌توانیم بگوییم که اولین شهرستان در رابطه با ورزش در استان هستیم.

بهمنی‌هرمز جوانان را سرمایه‌های اجتماعی ارزنده‌ای برای توسعه پایدار دانست و ادامه داد: نسل جوان سرمایه‌ای بزرگ برای آبادانی کشور بوده و نگرش به مسئله جوانان در تمامی موارد باید مورد توجه باشد.

در ادامه این برنامه‌های مختلف فرهنگی از قبیل اجرای موسیقی، شعبده بازی و در نهایت تجلیل از جوانان فعال شهرستان بهار برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات