خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

شهید «حسین بابایی» شهید شاخص شهرستان نهاوند در سال 95

فرمانده سپاه نهاوند گفت: سردار شهید «حسین بابایی» به‌عنوان شهید شاخص شهرستان نهاوند در سال 95 معرفی شد.
کد خبر: ۸۶۶۴۰۱۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ کامران کریمی بیان داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و امروز وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا است.

وی اظهار کرد: الگو گیری از راه و رسم شهدا و عمل به وصایای این عزیزان باعث می‌شود که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج داده شود و یاد شهدا همواره زنده بماند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: در راستای معرفی شهدا و الگوسازی برای نسل جوان هرساله در استان همدان از هر شهرستان یک شهید والامقام به‌عنوان شهید شاخص سال معرفی می‌شود.

وی بیان داشت: در سال 95 نیز سردار شهید «حسین بابایی» به‌عنوان شهید شاخص شهرستان نهاوند معرفی‌شده است تا روش زندگی و اخلاق و منش این شهید بزرگوار برای نسل جوان معرفی شود.

کریمی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه تشنه فرهنگ شهادت و ایثار است و معرفی شهدایی چون شهید بابایی می‌تواند در تقویت روحیه ایثارگری جوانان موثر باشد.

وی عنوان کرد: سردار شهید بابایی یکی از 52 شهید سرافراز شهر برزول نهاوند است که در سال 1343 دیده به جهان گشوده است و در طول زندگی پربرکتش در مناطق مختلف کشور خدمت کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: شهید بابایی پس از چندین بار حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در تاریخ 16 شهریور سال 1366 در منطقه سرچین شهرستان کامیاران به مقام رفیع شهادت نائل شد.

وی بیان داشت: در سال جاری برنامه‌های مختلفی با محوریت این شهید شاخص در سپاه نهاوند برگزار می‌شود و از زبان هم‌رزمانش دلاوری‌های این شهید والامقام در منطقه کردستان را برای نسل جوان بیشتر بازگو خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار