خبرهای داغ:
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس؛

هاشمی توجه بیشتری به فرزندانش داشته باشد/مراجع و علما بهائیان را کافر می دانند

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: حتی هاشمی هم اقدام دخترش را در دیدار با بهائیون نکوهش کرده و آن را درست ندانسته است چرا که آنها ساخته استعمار هستند.
کد خبر: ۸۶۷۹۲۸۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسج آذربایجان غربی، روح الله بیگی با بیان اینکه قوانین و مقررات دین مبین اسلام مشخص است، اظهار کرد: مراجع تقلید، علما و راهنمایان دین اسلام و قرآن و سفیران هدایت جامعه اسلامی، خط و مشی اسلامی را نسبت به بهائیت روشن و مشخص کرده و بهائیت را کافر می دانند.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علمای ما و دین مبین اسلام، معاشرت با بهائیت را صحیح نمی دانند، افزود: خود آقای هاشمی نیز اقدام دخترش را در دیدار با بهائیون نکوهش کرده و آن را درست ندانسته است چرا که آنها ساخته استعمار هستند.

وی با اشاره به اینکه فائزه هاشمی دست از این اقدامات خود بردارد، گفت: اسلام چارچوب هایی دارد که باید در این راستا حرکت کرد و وی باید از این اقدامات خود به این چارچوب ها پایبند باشد، چرا که اسلام خوب را از بد مشخص کرده است.

بیگی با تاکید بر اینکه باید حرمت اسلام و مسلمان بودن را هرکسی که باشد، نگه دارد، تصریح کرد: این اقدامات و بازخورد آن به خانواده آن فرد بر می گردد و لذا باید از اقدامات، زشت، ناپسند و دور از شان مسلمان بودن خودداری کرد.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای هاشمی نیز باید توجه بیشتری به اقدامات فرزندانش داشته باشد، اظهار کرد: این حرکت، اقدامی نامیمون و ناپسند بود و امیدواریم که هیچ مسلمانی در هیچ جای دنیا، دست به نجاست ندهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار