خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بهار تأکید کرد

ضرورت استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها در حوزه جوانان

فرماندار شهرستان بهار گفت: در حوزه‌های فرابخشی مانند جوانان باید از ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی استفاده شود و بر عملکرد آنها نظارت راهبردی وجود داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۷۷۱۶۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، محسن مرادی‌پناه امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان با اشاره به ایام شعبانیه و فرا رسیدن روز جوان بیان داشت: برگزاری جلسات مستمر ستاد ساماندهی امور جوانان برای پیشبرد امور جوانان لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: در حوزه‌های فرابخشی مانند جوانان که حوزه‌های مختلف را در برمی‌گیرد بسیار دشوار است که مدیریت آن بر عهده یک سازمان نهاده شود بنابراین باید از ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی استفاده شود و بر عملکرد آنها نظارت راهبردی وجود داشته باشد.

فرماندار شهرستان بهار در این خصوص اظهار داشت: این نیست که فقط به ایام تابستان اکتفا کنیم باید برنامه متمرکز در طول سال را داشته باشیم.

وی افزود: در شهر ها و روستا ها نیز باید برنامه های بانشاطی را برگزار کنیم و در این امر تمام ادارات دخیل هستند.

مرادی پناه با بیان اینکه باید امور جوانان به دستگاهای اجرایی جهت سازماندهی برنامه ها فرم های مخصوصی را ارسال کند، بیان داشت: ما خواستار برنامه یکساله تمام ادارات در این حوزه هستیم.

وی با تأکید بر ایجاد نشاط در جامعه خاطرنشان کرد: مستندسازی برنامه ها یک مهم تلقی می شود و برای استفاده از تجربیات و همچنیین بهتر دیده شدن باید برنامه ریزی مناسبی را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار