خبرهای داغ:
مشاور امور سرمایه‌گذاری استاندار آذربایجان‌غربی تأکید کرد؛

استفاده از مرزی بودن آذربایجان‌غربی برای صادرات محصولات کشاورزی

مشاور امور سرمایه‌گذاری استاندار آذربایجان‌غربی بر استفاده از مرزی بودن این استان برای صادرات محصولات کشاورزی به کشورهای همجوار تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۷۷۱۲۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محمد موسی‌زاده در بازدید از هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی اظهار داشت: آذربایجان‌غربی در بخش کشاورزی دارای ظرفیتهای متعددی است.

وی با بیان اینکه باید از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه بخش کشاورزی گام برداشته شود، احداث شهرک کشاورزی را در استان مورد اشاره قرار داد و افزود: باید بتوانیم محصولات تولیدی بخش کشاورزی را به سایر استانها صادر کنیم.

مشاور امور سرمایه‌گذاری استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این استان با چندین کشور همجوار است، باید از ظرفیت موجود در زمینه صادرات محصولات کشاورزی استفاده کنیم.

این مسؤول برگزاری نمایشگاه بین‌المللی دستاوردهای کشاورزی را گام موثری در زمینه بازاریابی تولیدات بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: در این خصوص لازم است تا سرمایه‌گذاری خوبی نیز انجام گیرد.

موسی‌زاده با اشاره به عرضه ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی تولیدی استان، اظهار داشت: در این نمایشگاه باید بتوانیم از دانش سایر کشورهای حاضر در این نمایشگاه نیز بهره ببریم.

مشاور امور سرمایه‌گذاری استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در تلاش برای ایجاد تشکیل شرکت‌های سرمایه‌گذاری مشترک بین سرمایه‌گذاران ایرانی و ترکیه هستیم، اعلام کرد: این تشکل می‌تواند کمک مناسبی برای تبادل دانش در این زمینه باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار