خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر خبر داد

کمک 3 میلیارد ریالی کمیته امداد ملایر به دانشجویان تحت حمایت

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر از پرداخت 3 میلیارد و 30 میلیون ریال بابت کمک هزینه تحصیلی و آموزشی به دانشجویان تحت حمایت این نهاد در سال 94 خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۵۴۸۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
علی کولیوند در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به 534 دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر در مقاطع مختلف دکترا، کارشناسی ارشد، کارشناسی، علوم حوزوی و کاردانی اظهار داشت: 3 میلیارد و 30 میلیون ریال اعتبار بابت کمک هزینه تحصیلی دانشجویان تحت حمایت هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع کمک هزینه پرداخت شده مبلغ 500 میلیون ریال از کمک‌های مردمی و مابقی از منابع دولتی بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر یکی از خدمات مهم و موثر کمیته امداد امام خمینی(ره) به مددجویان را خدمات فرهنگی، آموزشی عنوان کرد و گفت: یکی از محورهای اصلی این خدمات ارائه حمایت‌های تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد است.

وی خاطر نشان كرد: اعطای کمک هزینه‌های تحصیلی، ایاب و ذهاب، اجرای فعالیت‌های فرهنگی درکانون‌ها، برگزاری کلاس‌های تقویتی و جبرانی، برگزاری دوره‌های آموزشی و اردوهای منطقه‌ای از مهمترین خدمات فرهنگی ارائه شده به مددجویان تحت حمایت این نهاد مقدس است.

کولیوند در پایان تاکید کرد: کمک هزينه تحصيلي و شهريه در راستای رشد و ارتقاي سطح علمي و فرهنگي دانشجويان مددجو پرداخت مي‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات