خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان تویسرکان خبر داد

پرداخت بیش از 5 میلیارد ریال برای احداث مسکن مددجویی در تویسرکان

مدیر کمیته امداد شهرستان تویسرکان از پرداخت 5 میلیارد و 606 میلیون ریال بابت ساخت و تعمیر مسکن مددجوئی شهری و روستایی مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال 94 خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۳۲۱۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
سعید حسینی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: کمیته امداد هر ساله از محل منابع دولتی و امدادی اقدام به ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی شهری و روستایی می‌کند.

وی افزود: كمك‌رساني هدفمند خيرین در قالب طرح «رضوان» با هدف تامين مسكن و كاهش نرخ تمام شده آن براي گروه‌هاي كم درآمد و خانواده‌هايي كه به تنهايي توانايي تامين مسكن را ندارند نقطه عطفی در کاهش آلام خانواده‌های مددجو است.

مدیر کمیته امداد شهرستان تویسرکان با بیان اینکه در حال حاضر حل مشکل مسکن محرومان و نیازمندان یکی از اولویت های توانمندسازی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته اقدامات بسیاری در راستای تامین مسکن برای مددجویان تحت حمایت این نهاد صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: کميته امداد امام خميني (ره) براساس وظيفه حمايتي خود، نياز مسکن مددجويان تحت حمايت را مورد بررسی قرار داده و با استفاده از امکانات بودجه‌اي دولتي و کمک‌هاي مردمي و درآمدهاي اختصاصي با تمام توان، در راستاي رفع اين نياز تلاش می‌کند.

حسینی ابراز داشت: در این راستا 5 میلیارد و 606 میلیون ریال بابت ساخت و تعمیر مسکن مددجویی شهری و روستایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و احداث سرویس‌های بهداشتی را از دیگر خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان برشمرد و گفت: هدف از ارائه این نوع خدمات کمک به حل مشکلات مددجویان در راستای توانمندسازی آنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار