رئیس تبلیغات اسلامی کبودراهنگ:

ضرورت ورود جدی برای مسئولین و مردم برای فرهنگ‌سازی ازدواج آسان

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ گفت: برای افزایش و فرهنگ‌سازی ازدواج آسان باید مسئولین و مردم ورود جدی داشته باشند و زمینه را برای ازدواج جوانان فراهم کنند.
کد خبر: ۸۶۷۴۴۲۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت‌الاسلام حسین علی قمری‌نیا در ستاد ساماندهی امور جوانان کبودراهنگ بیان کرد: یکی از راهکارهای ازدواج آسان در جامعه برداشتن فرهنگ‌های غلط و ترویج فرهنگ ازدواج آسان است که باید در این زمینه اطلاع‌رسانی دقیق به جوانان صورت گیرد.

وی مهمترین موانع سر راه جوانان را اشتغال و مسکن دانست و اظهار کرد: برای افزایش و فرهنگ‌سازی ازدواج آسان باید مسئولین و مردم ورود جدی داشته باشند و زمینه را برای ازدواج جوانان فراهم کنند.

رئیس ورزش و جوانان کبودراهنگ نیز در ادامه با اشاره به مشکلات و معضلات جامعه کنونی عنوان کرد: عدم برنامه‌ریزی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت از جمه این مشکلات است که باید برنامه و طرح‌های مناسبی در این راستا در نظر گرفته شود.

عباس قهرمانی تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی در رشته‌های ورزشی فوتبال به منظور پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: ورزش صبحگاهی روز جمعه 30 اردیبهشت با حضور مسئولین شهرستانی و استانی از ساعت 6 تا 7 صبح در کبودراهنگ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار