خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تأکید کرد
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به بحث ازدواج بر ضرورت فرهنگ سازی در این زمینه و مطرح کردن مسائل و مشکلات ناشی از تجرد به مردم تأکید کرد.
کد خبر: ۸۶۶۰۱۵۸
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به بحث ازدواج و ضرورت فرهنگ سازی در این زمینه اظهار داشت: ائمه جماعات باید در زمینه ازدواج برنامه‌ریزی کنند به گونه‌ای که در نماز یومیه هر روز در مساجد، اهمیت ازدواج و مسائل و مشکلات ناشی از تجرد به مردم یادآوری شود.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامیباید از طریق ائمه جماعات، دبیرخانه نماز جمعه، دفاتر ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها، نیروهای مسلح و صدا و سیمای مرکز استان اقدامات محتوایی را در مجموعه فعالیت‌های خود در زمینه ازدواج قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اهمیت رفع آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر این بوده که برای رفع آسیب‌های اجتماعی نهاد جدیدی تشکیل نشود و دستگاه‌ها پردازش امور و آسیب‌ها را عهده‌دار شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه استان همدان شانزدهمین استان کشور در شیوع‌شناسی اعتیاد است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی خوبی در استان همدان به عنوان استان پیشتاز در این زمینه وجود دارد و قرار بر این است که در بخش‌های مختلف اعتیاد در استان رصد شود.

الهی‌تبار در پایان خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های ششم توسعه مسائل اجتماعی است و با توجه به این موضوع، حوزه اجتماعی در بودجه سال‌جاری قوی‌تر و غنی‌تر مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات