خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان:

جامعه‌ای که به تفکر آن لطمه خورد متلاشی می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اهمیت استحکام عقیده و فکر در حفظ و تصفیه جامعه از زشتی‌ها گفت: شهید مطهری معتقد بود جامعه‌ای که به تفکر آن لطمه خورد، آن جامعه متلاشی خواهد شد و مورد هجمه قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۶۷۲۲۱۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
جامعه‌ای که به تفکر آن لطمه خورد متلاشی می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام مسیح‌الله عبدی، در جمع کارکنان تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی و تبریک آن اظهار داشت: علل ماندگاری شهید مطهری اخلاص در عمل، تهذیب نفس، ارتباط با خدا و جوانان و تلاش علمی و عملی آن استاد شهید است.

وی با اشاره به اهمیت استحکام عقیده و فکر در حفظ و تصفیه جامعه از زشتی‌ها عنوان کرد: شهید مطهری معتقد بود جامعه‌ای که به تفکر آن لطمه خورد، آن جامعه متلاشی خواهد شد و مورد هجمه قرار خواهد گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه کسب علم و مطالعه نمی‌تواند به تنهایی ضامن امنیت شخص و جامعه باشد، افزود: آن چیزی که انسان را حفظ کرده و همچون امان نامه ای در دست انسان قرار گرفته و او را نجات می دهد، اعتقاد و باوراست.

وی ادامه داد: باور به اینکه تحت نظر است و در همه حال تحت مراقبت است، اگر این را فهمید حالت خود نگهداری پیدا می‌کند یعنی همان خصلتی که قرآن از آن به تقوی یاد می‌کند ودر این صورت احساس می‌کنیم که مشمول برکات الهی شده ایم.

عبدی با توصیه مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی به تقوای الهی و شناخت تکلیف بر اساس این تقوا تأکید کرد: مربیان و هادیان باید با تقویت این امر در وجود خود، زمینه را برای هدایت و تربیت متربیان و شاگردان و در نتیجه اثر مثبت بر جامعه، فراهم کنند.

وی در پایان از همکاری و همراهی فرماندهان ، مدیران و مربیان وهادیان عقیدتی سیاسی و عموم کارکنان در اجرای برنامه ها و فعالیت های عقیدتی سیاسی در سطح یگان تشکر و تقدیر و ابراز امیدواری کرد: با این همراهی وهمدلی سال پیشه رو فعالیت های بهتر و دقیق تری در زمینه تحکیم اعتقادی سیاسی در این یگان شکل بگیرد.


ارسال نظرات