خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

تنها راه مقابله با توطئه دشمنان معنویت و ایمان است

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به استفاده دشمنان از ابزارهای مختلف برای تغییر الگو و رفتار جامعه بشریت گفت: تنها راه نجات از این گونه مسائل رفتن به سمت معنویت و ایمان است.
کد خبر: ۸۶۷۰۳۱۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام بصیر سلحشور امروز در مراسم تجلیل از منتخبان بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت شهرستان تویسرکان، با اشاره به هجمه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب بیان داشت: دشمنان اسلام با ترویج افکار شیطان پرستی و بهره گیری از ابزاری همچون ماهواره، شبکه های مجازی به دنبال تغییر الگو و رفتار جامعه بشریت هستند.

وی اظهار کرد: آنان برای القاء مقاصد شوم خود از هر حربه‌ای همانند سینمای هالیودی استفاده کرده و حتی به کوکان ما نیز رحم نمی‌کنند و با ساخت انیمیشین های ضد اخلاقی، در اذهان کودکان تفکر شیطان پرستی را رواج می دهند تا به اصطلاح خود زمینه را برای فرود شیطان از سیاره زحل فراهم سازنند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: دشمنان با القاء رفتارهای غیر طبیعی و وحشیانه از طریق زمینه‌سازی با فیلم های تولیدی خود به دنبال تغییر رفتار در جوامع بشری هستند.

وی تصریح کرد: تغییر شکل در ظاهر انسان ها و شبیه ساختن آنان به حیوانات، ازدواج با حیوانات، عروسک و اشیاء، خوردن موجودات به اصطلاح چندش آور، زنده خواری و مرده خواری بخشی از رفتن به سمت ترویج شیطان پرستی از سوی فیلم سازان هالیوود در فضای مجازی و حتی در دنیای حقیقی است.

سلحشور عنوان کرد: آنان از روش های متعددی برای تغییر ذائقه های انسان استفاده می کنند و حتی شما هم مشاهده کرده اید در پاستیل‌های خوراکی ابتدا به صورت حیواناتی از جمله عقرب، مار و کرم ذهن افراد را برای خوردن این گونه موجودات آماده می کنند و کم کم می خواهند با تغییر ذائقه بشر با مواد خوراکی مثل کوکاکولا و پپسی که در آن از جنین انسان استفاده شده، تغییر رفتار در زندگی بشر ایجاد کنند.

فرزند مرحوم فرج‌الله سلحشور گفت: تنها راه نجات از این گونه مسائل رفتن به سمت معنویت و ایمان است و آن هم معنویتی کامل و ناب اسلام محمدی(ص)، چرا که در اسلام برای مقابله با دشمنان و توطئه‌های آنان برنامه‌های مختلف قرآنی و آموزه های دینی بسیار بیان شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار