خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه استان قم عنوان کرد

تبیین سیره و زندگی امام خمینی(ره) در برنامه‌های 14 و 15 خرداد

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: باید در بحث اعزام و برنامه‌های 14 و 15 خرداد به بحث محتوا توجه شود و اطلاع‌رسانی لازم در زمینه سیره و زندگی امام خمینی(ره) صورت گیرد.
کد خبر: ۸۶۶۹۸۱۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اکبر بختیاری در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که به مناسبت 14 و 15 خرداد برگزار شد، اظهار کرد: بحث اعزام کاروان در روز 14 خرداد مانند سال‌های گذشته است و در برنامه‌ریزی‌ها سعی شده اعزام کاروان‌ها با برنامه‌ریزی دقیق‌تری صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در اعزام‌ها باید بحث محتوا را در نظر داشت، در بسیج همراه حلقه‌های صالحین مربیانی نیز اعزام می‌شوند تا به بحث سیره و زندگی امام خمینی(ره) پرداخته شود و به پرسش‌ها و شبهات پاسخ دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به اهمیت بسته فرهنگی گفت: باید بسته فرهنگی برای این افراد در نظر گرفته شود و کمیته‌ای به این منظور تشکیل شود تا افراد بتوانند از محتواها استفاده کنند.

آمادگی شهرداری برای ارائه برنامه‌های فرهنگی در 14 و 15 خرداد

اکبر معتمدی، مشاور ارشد شهردار قم نیز در این مراسم با اشاره به برنامه‌های 14 و 15 خرداد شهرداری گفت: فضاسازی شهر با نصب بنر، سیاه پوش کردن و پرچم جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه قم میزبان زائران فراوانی در 14 و 15 خرداد است، گفت: آماده‌سازی شهر برای زائران در دستور کار است، برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه صورت می‌گیرد تا زائران در رفاه و آسایش باشند.

مشاور ارشد شهرداری قم خاطرنشان کرد: 14 خرداد اعزام کاروان به مرقد امام خمینی(ره) صورت می‌گیرد و در انجام فعالیت‌های فرهنگی سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری آمادگی همکاری دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار