تا دقایقی دیگر؛

مراسم تکریم اساتید بازنشسته و نمونه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) برگزار می‌شود

امروز صبح مراسمی با حضور اعضای هئیت علمی دانشگاه بقیه الله(عج) برای تکریم اساتید بازنشسته و نمونه در مرکز همایش‌های صدرای علوم پزشکی این دانشگاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۸۸۲۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، هفته معلم  فرصت ارزشمندی است برای بزرگداشت معلمی اندیشمند که در زمان حیات خود با قلم و آثار ارزشمندش راهنما و هدایت‌گری بی‌بدیل برای جامعه و الگویی برای تمامی پویندگان راه علم بود و با شهادت خود چراغی روشن برای نسل‌های آینده افروخت.


جایگاه استادان بسیجی در نظام سلامت کشور، جایگاهی ویژه و دارای ارزشی مضاعف است و بسیج جامعه پزشکی با حضور و تلاش این گنج‌های دانش توانسته به موفقیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی با رویکرد و مولفه‌های جهادی دست یابد، ملت ایران و تمامی آزادی خواهان جهان هیچگاه اشتیاق و حضور وصف ناشدنی اساتید بسیجی جامعه پزشکی کشور در خدمات رسانی مخلصانه و جهادی به محرومین و مظلومان در ایران اسلامی و دیگر کشور‌ها که در سایه شجره طیبیه بسیج سبب اهتزاز پرچم جهادی سلامت شده را از یاد نخواهد برد.


به همین منظور تا دقایقی دیگر مراسمی با حضور اعضای هئیت علمی دانشگاه بقیه الله (عج) برای تکریم اساتید بازنشسته و نمونه در مرکز همایش‌های صدرای علوم پزشکی این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار بسیج جامعه پزشکی، این مراسم با حضور دکتر رئیس‌زاده و سخنرانی دکتر اصلانی، ریاست دانشگاه بقیه الله (عج) و استاد برجسته دکتر سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه همراه خواهد بود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار