خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهری همدان خبر داد

انفجار یک باب منزل مسکونی در همدان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهری همدان با اشاره به حوادث اخیر از انفجار یک باب منزل مسکونی واقع در خیابان آزاد شرقی و تصادف یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه کامیون در جاده سد اکباتان در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۴۰۵۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسعود دهبانی‌صابر با اشاره به انفجار یک باب منزل مسکونی در همدان اظهار داشت: دوم اردیبهشت ماه رأس ساعت 2:54 بامداد، انفجار یک باب منزل مسکونی واقع در خیابان آزاد شرقی به سامانه 125 گزارش شد.

وی افزود: مرکز پیام سازمان به محض دریافت خبر نیروهای عملیاتی از ایستگاه مرکزی واقع در خیابان اکباتان و ایستگاه شهیدان حقگویان واقع در بلوار شهید چیت‌سازیان را با 10 مامور و 4 دستگاه خودرو به محل حادثه اعزام کرد.

دهبانی‌صابر مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهری همدان تصریح کرد: آتش‌نشانان با استقرار در محل و پس از بررسی اولیه و بستن نوار خطر در محدوده ملک موردنظر و با تحویل شخص مصدوم به عوامل اورژانس و اطفاءحریق و جستجو برای یافتن فرد یا افراد احتمالی در محل حادثه، به عملیات خود پایان دادند.

وی افزود: نیروهای عملیاتی پس از یک ساعت تلاش با ایمن‌سازی محل حادثه و ارائه توصیه‌های ایمنی به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی همدان با بیان اینکه علت وقوع حادثه نامشخص بوده و در حال بررسی است، تاکید کرد: با توجه به شروع فصل گرما و جمع‌آوری وسایل گرمایشی، شهروندان باید با بستن درپوش به انشعابات گازی از بروز چنین حوادثی پیشگیری کنند.

وی ادامه داد: همچنین در همین روز تصادف یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه کامیون در جاده سد اکباتان به سامانه 125 گزرش شد و نیروهای عملیاتی از ایستگاه شماره 6 واقع در میدان امام حسن(ع) و ایستگاه مرکزی واقع در خیابان اکباتان به محل حادثه اعزام شدند.

دهبانی‌صابر خاطرنشان کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات امداد و نجات افراد محبوس شده در خودروی پرید را خاج کرده و تحویل عوامل انتظامی کردند که متاسفانه در این حادثه 3 نفر از سرنشینان خودری پراید فوت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات