فرمانده سپاه امام رضا(ع):

پاسداران در اجرای وظایف باید روحیه جهادی را در خود تقویت کنند

فرمانده سپاه امام رضا(ع) اظهار داشت: جنس پاسدار باید انقلابی باشد و در اجرای وظایف خود روحیه جهادی را در خود تقویت کنند.
کد خبر: ۸۶۶۲۶۳۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خرسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری در همایش ابلاغ برنامه های معاونت های تخصصی سپاه امام رضا(ع) که به میزبانی ناحیه مقداد مشهد در پادگان شهدای بسیج این ناحیه برگزار شد مهمترین نکته در برهه کنونی را جنگ همه جانبه با استکبار دانست و اشاره داشت: در این راستا بایستی به نهادینه کردن روحیه و فرهنگ جهادی در مباحث اقتصادی و فرهنگی اقدام کرد که این کار جز با ایثارگری محقق نمی شود.

وی در ادامه ضمن تبیین ویژگی های پاسداران گفت: جنس پاسدار باید انقلابی باشد و باید روحیه ایثارگری را در خود تقویت کند و باور داشته باشد که دشمن در همه عرصه ها حضور دارد و باید در جهت مقابله با دشمن و خنثی نمودن برنامه های دشمن از هیچ تلاشی مضایقه نکند.

در ادامه مراسم سرهنگ پاسدار پهلوان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مقداد مشهد، سال 95 را یک قطعه تاریخی بعنوان جنگ فرهنگی و اقتصادی یاد کرد و بر همگان فرض واجب دانست که در این فرمان تاریخی ضمن شناخت جایگاه و وظیفه خود، با تقویت روحیه و فرهنگ جهادی به وظایف خود به نحو احسن عمل نماییم.

وی در ادامه افزود: در این راه باید ضمن حمایت از تولیدات ملی و استفاده از قدرت گفتمان انقلاب اسلامی در جهت تبدیل اقتصاد مقاومتی به عنوان گفتمان پذیرفته شده و تجلی آن در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها فرو گذار نکنیم.

در این همایش جلسه پرسش و پاسخ با فرمانده سپاه امام رضا(ع) انجام شد.

گفتنی است ابلاغ برنامه ها و توضیحات بیشتر توسط سرهنگ پاسدار افراسیابی، معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) و همچنین مدیر طرح و برنامه صورت گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها