روابط عمومی
سپاه ثارا... خارگ صادر کرد
سپاه ثارا... خارگ به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای دراین خصوص صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۶۲۳۸۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

"اگر سپاه نبود، کشور هم نبود "

امام خمینی(ره)

پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) بزرگترین حادثه قرن بیستم بود که بارقه امید در دل مظلومان عالم نشاند و ملت های مسلمان را به منظور احقاق حقوق خود از مستکبرین در مسیر وحدت و اتحاد قرار داد .

پر واضح است انقلابی مکتبی با مختصات بارز دفاع از مظلوم در برابر ظالم، دشمنانی قسم خورده که به چیزی جز منافع نامشروع خود نمی اندیشند داشته باشد لذا اهریمنان به قصد نابودی، تمام قد در برابر انقلاب ایستادند؛ اینجا بود که ضرورت وجود نیرویی انقلابی و مکتبی جهت دفاع از انقلاب اجتناب ناپذیر بود، تا نهال نوپای انقلاب را از گزند توطئه معاندان و بدخواهان محافظت نماید .

سپاه پاسداران به دستور امام راحل و معمار کبیر انقلاب اسلامی در تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال 58 تاسیس شد و این نهاد مقدس با برخورداری از نیروهای پنجگانه، تاکنون در دفاع از انقلاب سنگ تمام گذاشته و کارنامه ای قطور و افتخارآفرین از خود به جای گذاشته است .

هم اینک که درتوطئه شیطانی تهاجم فرهنگی، انحراف مردم از خط اصیل انقلاب و استیلای فرهنگ منحط غربی وجهه همت دشمن قرار گرفته، سپاه پاسداران با بهره گیری از ظرفیت جامعه از هیچ تلاشی جهت دفاع از آرمانها و مقدسات انقلاب فرو گذار نخواهد نمود.

در سالی که باتدبیر حکیمانه مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(مدظله العالی) به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین شده است، سپاه ثارا... خارگ ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران و آرزوی توفیق روز افزون این نهاد مقدس در دفاع از انقلاب، با افتخار اعلام می دارد با بهره گیری از ظرفیت بومی، جوانان برومند و کارآمد، پتانسیل جغرافیایی و صنعتی، کلیه امکانات مادی و معنوی خود را در دفاع از انقلاب و تحقق عملی شعار سال، دراین خطه از خاک پاک ایران اسلامی بسیج خواهد نمود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار