خبرهای داغ:

ضرورت تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی استانی/ جلوگیری از اسراف و ریخت و پاش از مؤلفه های سیاست های اقتصادمقاومتی

مدیر حوزه های علمیه استان آذربایجان غربی بر تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی استانی تاکید کرد و گفت: یکی از مولفه های سیاست های اقتصاد مقاومتی مسئله اصلاح الگوی مصرف، مسئله صرفه جویی، پرهیز از ریخت و پاش و اسراف است.
کد خبر: ۸۶۶۰۴۱۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام صفدر محمدی اقتصاد مقاومتی را به عنوان اساسی ترین راه حل مشکلات اقتصادی کشور عنوان کرد و افزودیکی از مهمترین محورهای تحقق این امر نیز دوری از تجمل گرایی و اسراف است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص اظهار کردهمانطوریکه رهبر معظم انقلاب نیز فرموده اند یکی از مولفه های سیاست های اقتصاد مقاومتی مسئله اصلاح الگوی مصرف، مسئله صرفه جویی، پرهیز از ریخت و پاش و اسراف است.

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی تصریح کردبنابرابن باتوجه به این بیانات معظم له می توان نتیجه گرفت که تجمل گرایی یکی از آفت های صرفه جویی بشمار می رود.

وی توجه به تولید داخلی و بر شمردن آن به عنوان مهمترین ضروریت در زمینه حل مشکل رکود اقتصادی در کشور گفتاز این رو حمایت از تولید داخلی در همه حوزه ها اعم از کشاورزی؛ تولیدی و صنعتی از مهمترین اولویت ها در این زمینه محسوب می شود.

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی در پایان بر تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی استانی تاکید کرد و افزودبنابراین مسولان بایستی با هماهنگی و همکاری با یکدیگر در تشکیل این قرارگاه تلاش کنند.

منبع: اروم نیوز

ارسال نظرات
آخرین اخبار