خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط:

رجب، ماه سرازيري رحمت خدا بر مسلمين است

حجت الاسلام کاظم عبدالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط در برنامه هیئت رزمندگان که سه شنبه هرهفته به همت روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در حسینیه امام خمینی (ره) ناحیه برگزار می شود به فضایل ماه رجب پرداخت و گفت: ماه رجب، ماه پیوند بندگان با معبود و رسیدن به سرمنزل مقصود است.
کد خبر: ۸۶۶۰۲۸۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
حجت‌الاسلام عبدالی در ادامه با اشاره به کلام معصومین و تأکید بزرگان دین بر فضلیت ماه رجب، بیان کرد: ماه رجب، ماه بزرگى است که در آن پاداش حسنات چندبرابر است و گناهان آدمى در آن آمرزیده مى‏شود. کسى که یک روز در ماه رجب روزه بگیرد، آتش جهنّم به اندازه یک صد سال از او فاصله مى‏گیرد، و کسى که سه روز روزه بگیرد، بهشت براى او واجب مى‏شود.

وی در ادامهبا بیان اینکه ماه رجب بهار راز و نیاز و عبادت، موسم خضوع و خشوع به درگاه الهى است، تأکید کرد: در این ماه بر استغفار بسیار تأکید شده چرا که ماه رجب ماه مهمانی اختصاصی خداست و خداوند بندگان خود را مورد آمرزش و رحمت قرار می‌دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط در پایان سخنانش اظهار کرد : طبق فرمایش پیامبر اکرم (صل الله علیه و آله وسلم)در بعضی ایام(مانند ماه رجب و شعبان یا شب هایی مانند قدر ) نفحات رحمانی به سوی انسان می وزد که باید خود را در مسیر این نسیم ها قرار دهیم چرا که معلوم نیست انسان ماه رجب آینده را درک کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار