نماینده مردم تهران مطرح کرد

اقتصاد مقاومتی باید به یک گفتمان عمومی و فراگیر تبدیل شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی موضوعی است که برای رشد و تعالی جامعه بسیار مهم و ارزشمند است که باید به یک گفتمان عمومی و فراگیر تبدیل شود و مردم بدانند که برای رفاه حال خود باید سعی و تلاش کنند.
کد خبر: ۸۶۵۷۴۰۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، لاله افتخاری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: اقداماتی که درباره اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است اصلاً نتوانسته انتظارات را برآورده کند و باید برای آن یک راهبرد اساسی و عملی دیده شود.

وی افزود: همه افراد جامعه در موضوع اقتصاد نقش به سزایی دارند، البته نقش مدیران باید پر رنگ باشد اما مردم چون مصرف کننده هستند نقش موثری دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید آسیب‌های اقتصادی کشور را ریشه یابی کنیم و آن را در فرهنگ جامعه برنامه ریزی کنیم، وقتی حضرت آقا می‌فرمایند «اقدام و عمل» یعنی یک تحول بزرگ فرهنگی؛ مردم باید بدانند وقتی از کالاهای خارجی مصرف می‌کنند چه ضربه‌هایی را به خود و کشورشان می‌زنند.

افتخاری، در ادامه گفت: عده‌ای فکر می‌کنند اقتصاد مقاومتی یک نوع سختی دادن به خود است، در حالی که این برعکس است و اقتصاد مقاومتی باعث افزایش تولید و هدایت سرمایه‌ها به سمت تولید داخلی باشد.

وی ادامه داد: زنان خانواده در این راستا می‌توانند با هدایت خریدهای اساسی خانواده به سمت کالاهای داخلی بهترین نقش را ایفا کند.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی موضوعی است که برای رشد و تعالی جامعه بسیار مهم و ارزشمند است که باید به یک گفتمان عمومی و فراگیر تبدیل شود و مردم بدانند که برای رفاه حال خود باید سعی و تلاش کنند.

افتخاری، با اشاره به دوران دفاع مقدس یادآور شد: در هشت سال دفاع مقدس تنها اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی بود که ما را پیروز میدان کرد، وگرنه مگر می‌شود یک کشور تازه انقلاب کرده با دست خالی و تحریم‌های مختلف بتواند در مقابل رزیم غاصب بعثی نه تنها مقابله کند بلکه پیروز میدان هم بشود.

وی در پایان گفت‌وگوی خود گفت: امیدوارم مردم فهیم کشور بتوانند ما را در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری یاری کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار